Media Molecule może, ba, musi być zadowolone ze swoich produkcji, chodzi oczywiście o gry z serii LittleBigPlanet, bo jak się okazało, gracze stworzyli już ponad 6 mln układów do wersji na PS3, LittleBigPlanet PSP i LittleBigPlanet 2.
zvarownik @ 17.01.2012, 09:38
Kamil "zvarownik" Zwijacz
ps3, psp
Media Molecule może, ba, musi być zadowolone ze swoich produkcji, chodzi oczywiście o gry z serii LittleBigPlanet, bo jak się okazało, gracze stworzyli już ponad 6 mln układów do wersji na PS3, LittleBigPlanet PSP i LittleBigPlanet 2.
W samej tylko drugiej części zbudowano już 2,5 mln zwariowanych miejscówek, a przypominam, że od premiery minął zaledwie rok. Jak twierdzi deweloper, tygodniowo powstaje 40 tys. kolejnych małych dzieł. Wkrótce swojego debiutu doczeka się odsłona na Vite i ilość ta zapewne wzrośnie jeszcze bardziej.
Edytor z "dwójki" pozwala już na bawienie się w domorosłego programistę, można w nim praktycznie robić własne gry. Widziałem już klony Limbo, FPS'y czy nawet... Windowsa. MM udało się stworzyć własną platformę do grania, ciekawe co jeszcze wykombinują z "trójką", o ile ta kiedyś powstanie, bo obecną ilością poziomów można by obdzielić kilka milionów innych produkcji.
LittleBigPlanet to gra platformowa przeznaczona dla konsoli PS3. Program został opracowany przez studio Media Molecule i wymaga nie tylko zręczności, lecz także umiejętno...
Hmmm.... ten tytuł jest jak widac naprawdę popularny.. 6 milionów leveli! Muszę zagrać kiedyś w tę gierkę.... Jak myślicie lepiej grać w LBP 1 czy od razu zacząć od dwójki? Jest jakaś zauważalna różnica jakościowa?
W dwójkę nie grałem, ale z tego co widziałem, co ludzie mówią, to edytor jest dużo bardziej rozbudowany, przez co pozwala na wiele więcej, jednak i w "jedynce" kryją się niesamowite pokłady miodu, no i można ją kupić za psie pieniądze
Polecam od razu dwójkę, po prostu lepsza wersja jedynki. Jest kompatybilna z lvl'ami stworzonymi w jedynce także nic nie stracisz, a bramki logiczne(programistyczne) w dwójce są genialne, pozwalają tworzyć na prawdę imponujące budowle.
Robi wrażenie ten wynik w sumie fajna zabawa tworzenie własnych misji i zadań, gracze mają nie którzy olbrzymi potencjał jak oglądałem stworzone poziomy przez nich
Ten wynik jest wysoki ze względu na przemyślane trofea w tej grze, które poniekąd zmuszają graczy którym na nich zależy do tworzenia leveli itp. Spora część z nich jest niewarta uwagi i często są źle zaprojektowane co uniemożliwia przejście takiego levela. Niemniej jednak znajdują się tam perełki, które nieraz przewyższają poziomem te zawarte w grze. A jak się dobrze poszuka, to nawet można sobie na takim levelu wbić kilkanaście trofeów, bez wysiłku, bo są specjalnie do tego celu stworzone. Są poziomy w które można grać, ale też są takie, które są ciekawostką zrobioną na wysokim poziomie. Nie można powiedzieć o nich, że się w nie gra, bo polegają na przejścu od początku do końca bez większego celu, ale za to ze świetnym klimatem. Chodzi mi tu o poziomy z wykorzystaniem utworów muzycznych. Wynik niezły, ale trochę wymuszony przez twórców LBP.
No wynik godny produkcji, w LBP2 nie gralem, ale pierwsza część zabrala mi kikadziesiąt godzin z życia. Niby taka prosta gierka, na pierwszy rzut oka stworzona dla dzieci, ale ma w sobie coś, co przyciąga jak magnez. No i oczywiście edytor, z którego sam osobiście nie korzystalem, bo wiem, że raczej szalowego poziomu bym nie stworzyl, a kiszki nie chcialem odstawiać. Ale gralem na wielu poziomiach stworzonych przez ludzi i tak jak Remik napisal, znajdują się tam perlki.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler