6 mln leveli stworzonych w LittleBigPlanet
Media Molecule może, ba, musi być zadowolone ze swoich produkcji, chodzi oczywiście o gry z serii LittleBigPlanet, bo jak się okazało, gracze stworzyli już ponad 6 mln układów do wersji na PS3, LittleBigPlanet PSP i LittleBigPlanet 2.
zvarownik @ 17.01.2012, 09:38
Kamil "zvarownik" Zwijacz
ps3, psp
Media Molecule może, ba, musi być zadowolone ze swoich produkcji, chodzi oczywiście o gry z serii LittleBigPlanet, bo jak się okazało, gracze stworzyli już ponad 6 mln układów do wersji na PS3, LittleBigPlanet PSP i LittleBigPlanet 2.
W samej tylko drugiej części zbudowano już 2,5 mln zwariowanych miejscówek, a przypominam, że od premiery minął zaledwie rok. Jak twierdzi deweloper, tygodniowo powstaje 40 tys. kolejnych małych dzieł. Wkrótce swojego debiutu doczeka się odsłona na Vite i ilość ta zapewne wzrośnie jeszcze bardziej.
Edytor z "dwójki" pozwala już na bawienie się w domorosłego programistę, można w nim praktycznie robić własne gry. Widziałem już klony Limbo, FPS'y czy nawet... Windowsa. MM udało się stworzyć własną platformę do grania, ciekawe co jeszcze wykombinują z "trójką", o ile ta kiedyś powstanie, bo obecną ilością poziomów można by obdzielić kilka milionów innych produkcji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler