EA pochwaliło się niemałym sukcesem, jaki osiągnęły gry spod szyldu "Play4Free". Firma zanotowała już ponad 25 mln zarejestrowanych użytkowników w grach: Battlefield Play4Free, Need for Speed World, Battlefield Heroes, Dragon Age Legends, Battleforge i Lord of Ultima.
zvarownik @ 13.01.2012, 09:53
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc
EA pochwaliło się niemałym sukcesem, jaki osiągnęły gry spod szyldu "Play4Free". Firma zanotowała już ponad 25 mln zarejestrowanych użytkowników w grach: Battlefield Play4Free, Need for Speed World, Battlefield Heroes, Dragon Age Legends, Battleforge i Lord of Ultima.
BH i NfS są najpopularniejsze z bazą równą po 10 mln dla każdej z nich. Reszta użytkowników (5 mln) rozbiła się na pozostałą czwórkę. W ramach podziękowania, EA sypnęło dwoma kodami: EQ9M-TYYT-TXR3-5GU3 (300 Battlefunds do Battlefield Heroes) i EWPD-3KGA-VBVF-9HYS (750 SpeedBoost do Need for Speed World), należy je wykorzystać do 17 stycznia bieżącego roku.
Oczywiście gratulujemy, jednak ciekawi mnie ilu z zarejestrowanych faktycznie gra w te produkcje?
Battlefield Heroes to bardzo wyjątkowa i unikalna część ze znanej serii sieciowych shooterów z pod patronatu Electronic Arts.
To, co najbardziej odróżnia ją od swoich ...
To jest bardzo fajna inicjatywa. Zwłaszcza NFS i Battlefield: Heroes. Oczywiście bez minitransakcji pierońsko ciężko levelować, ale co tam. Ważne, że znaczna część jest za darmo.
Sukces na pewno. A ilu gra, no tutaj liczba pewnie jest drastycznie mniejsza. Ale nie ma co się dziwić, wielu wchodzi zobaczyć z czym ma do czynienia. Pogra trochę, znudzi się i znika...
Wiadomo że na darmoche każdy się pcha i chce to sprawdzić, tylko często tak jest iż człowiek później zrozumie że lepiej jest zapłacić te parę groszy i pograć w coś nie darmowego
Za free a za kasę to różnica jest w grywalności i całej szacie gry
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler