Jade Raymond mówi o sequelach, nowych markach oraz... o kolejnej części Splinter Cell!

Jade Raymond to perełka branży gier komputerowych – nie dość, że jest kobietą, to w dodatku odpowiada za ostateczny wygląd serii Assassin’s Creed (była producentką pierwszej części, więc z pewnością mogła pozbyć się elementów, które jej nie pasowały) i aktywnie uczestniczy w procesach developerskich wielu produkcji Ubisoftu.

@ 19.10.2011, 23:46
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc, ps3, xbox 360


Jade Raymond to perełka branży gier komputerowych – nie dość, że jest kobietą, to w dodatku odpowiada za ostateczny wygląd serii Assassin’s Creed (była producentką pierwszej części, więc z pewnością mogła pozbyć się elementów, które jej nie pasowały) i aktywnie uczestniczy w procesach developerskich wielu produkcji Ubisoftu. Pracownica toronckiego oddziału Ubi odpowiedziała na kilka pytań zadanych przez czytelników serwisu theguardian. Powiedziała wiele interesujących rzeczy.

Poruszyła kwestię sequeli jako królików doświadczalnych dla niecodziennych rozwiązań:

"Jeśli masz mnóstwo świeżych rozwiązań, to sequel jest wyśmienitym miejscem do wypróbowania tej innowacji. Jeśli się nie przyjmie, to fani puszczą to mimo chodem i zaczną testować inne aspekty gry i dalej będą czekali na kontynuację."

Ponadto trąciła sprawę trudności w tworzeniu nowych marek:

"Tworzenie nowej serii jest bardzo trudne. Jest wiele rzeczy, które musisz zrobić budując coś nowego, a o których nawet nie pamiętasz kontynuując znany cykl. Musisz zadać sobie wiele pytań - nie tylko tych dotyczących rozgrywki."

Na deser zapowiedziała, że pierwszych informacji o nowej grze z serii Splinter Cell powinniśmy się spodziewać w przeciągu kilku miesięcy! To oznacza, że kolejne przygody Sama Fishera są w produkcji! Jestem pewien, że Splinter Cell 6 pełen będzie nietuzinkowych i niespotykanych rozwiązań – oby tylko wyszły one serii na lepsze.








Sprawdź także:
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory

Premiera: 28 marca 2005
PC, PS2, XBOX, GC

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory to trzecia odsłona skradankowej serii, stworzonej i wydanej przez firmę Ubisoft. Projekt, podobnie, jak edycja poprzednie, przeds...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   03:01, 20.10.2011
Oby wyszło coś na wzór Spliner cella 1..2..3 i Dubble Agnet
0 kudosLoczek3545   @   15:02, 20.10.2011
Świetnie, że nowy Splinter Cell jest w produkcji żeby przypominał 3 pierwsze części bo Dubble Agent moim zdaniem to totalna porażka, a najnowsza odsłona też bardzo fajnie im wyszła.
0 kudosRJ_romario   @   15:00, 29.10.2011
Ładna ta kobitka z wywiadu.
0 kudosgregory16mix   @   20:49, 29.10.2011
No to chyba dobrze. Mi ostatnio wrócił nawyk czytania książek i zauważyłem, że koleś związany z Sprintelem pisze książki i to w dość dużych ilościach. Nie wie ktoś przypadkiem, czy jakaś gra na podstawie książki nie wyszła Pytanie
0 kudosDaniel(PL)   @   17:28, 17.11.2012
Szarpałbym, jak reks szynkęSzczęśliwy
Dodaj Odpowiedź