Dzięki Frostbite 2 Need For Speed: The Run nabierze hollywoodzkiego charakteru

Po Battlefieldzie 3, cudowną technologię zwaną Frostbite 2 zastosują twórcy Need for Speed: The Run – studio Black Box.

@ 19.10.2011, 23:41
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc, ps3, xbox 360

Dzięki Frostbite 2 Need For Speed: The Run nabierze hollywoodzkiego charakteru

Po Battlefieldzie 3, cudowną technologię zwaną Frostbite 2 zastosują twórcy Need for Speed: The Run – studio Black Box. Często gracze zadawali sobie pytanie: ale po co silnik idealny w strzelankach, gdzie można rozwalić niemal każdy budynek jest w grze wyścigowej? "Aby nabrała hollywoodzkiego charakteru" - odpowiadają developerzy.

Trailery nowego NFS-a zdradzały, że twórcy duży nacisk położyli na poziom doznań wizualnych. Mówią zresztą, że prace z Frostbite’em 2 zapewnią wiele zmian w strefie audio i mechaniki rozgrywki, czego dowodem jest zaawansowany, acz wciąż zręcznościowy, model prowadzenia pojazdów.

"Stworzone wizualne efekty nie mają sobie równych. Destrukcja otoczenia, odgłosy jej towarzyszące, to jest niesamowite. A co najważniejsze: jedną z zalet Frostbite 2 jest to, że udało nam się stworzyć taką zawartość napędzaną przez narzędzie, które pozwoliło nam stworzyć więcej niż kiedykolwiek wcześniej." – tłumaczy Jason DeLong, producent wykonawczy gry Need for Speed: The Run w wywiadzie dla serwisu Gamasutra.

Dzięki Frostbite 2 Need For Speed: The Run nabierze hollywoodzkiego charakteru

"Zrozumieliśmy, że gra którą chcemy stworzyć będzie tytułem z hollywoodzkim rozmachem. Spojrzeliśmy na Frostbite - wydawał nam się bardzo przyjaznym silnikiem. W dodatku mieliśmy możliwość bliskiej współpracy z jego twórcami, czyli studiem DICE. To był właściwy wybór. Pozwoliło nam to na zaimplementowanie przekonujących postaci wraz z fenomenalnymi krajobrazami i świetnie wyglądającymi autami."

Dodał również, że trasy oraz drogi dostępne w ich najnowszej produkcji, zrobili w zatrważającym tempie. Może troszkę wyolbrzymiłem to stwierdzenie, jednak nie ma wątpliwości - zrobili je szybko. To dowodzi, że przełomowy engine od DICE sprawdza się doskonale nie tylko w FPS-ach. Ja do samego tworu chłopaków z Black Box podchodzę z umiarkowanym entuzjazmem, ponieważ filmiki go promujące wcale nie powalają. Niemniej musimy wstrzymać się z werdyktem do samodzielnego obadania tytułu – a nuż najnowszy Need for Speed czymś nas zaskoczy.

Sprawdź także:
Need for Speed: The Run

Need for Speed: The Run

Premiera: 15 listopada 2011
PC, PS3, XBOX 360, WII, DS3

Kolejna odsłona słynnej serii gier wyścigowych Need for Speed. Tym razem odpowiada za nią studio Black Box, za sprawą którego otrzymaliśmy między innymi odsłony Carbon or...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdudek90r   @   10:39, 20.10.2011
I Zapewne tak będzie Fox46 że konsolowcy znowu będą poszkodowani. Może być tak samo jak z BF 3 że grafika z ustawieniami low na konsole. I wydaję mi się że tak zrobią Smutny
0 kudosLucas-AT   @   11:12, 20.10.2011
Już pisałem to w innym temacie - ta gra nie ma nic wymagającego, by różnica była tak wielka. Po ograniu dema moje wstępne zdanie jest takie, że Frostbite 2 to tylko część reklamy gry. Fizyka w tej grze nie istnieje, samochód lata jak głupi, auta się prawie nie niszczą, grafika jest słaba, a interakcji z otoczeniem brakuje. Tego silnika nigdzie nie widzę - nie ma zadnych znaków wskazujących jego obecność. Zobaczymy jak będzie się prezentować pełna wersja, ale na chwilę obecną Hot Pursuit jest lepszy.
0 kudosRJ_romario   @   12:17, 20.10.2011
@dudek90r, czemu niby konsolowcy będą poszkodowani ? Bo grafika będzie ciut gorsza ? Ty grasz tylko dla grafiki ? Dla mnie wystarczy grafika jaka obecnie jest na konsolach , ważniejsza jest gra.
0 kudosFox46   @   12:37, 20.10.2011
Cytat: RJ_romario
@dudek90r, czemu niby konsolowcy będą poszkodowani ? Bo grafika będzie ciut gorsza ? Ty grasz tylko dla grafiki ? Dla mnie wystarczy grafika jaka obecnie jest na konsolach , ważniejsza jest gra.

CIUT?? zobacz jak wygląda Battlefield 3 na konsolach a jak na PC, to jest ogromny przeskok graficzny i tu Konsole nie zostają trochę w tyle tylko bardzo bardzo w tyle.

Co do NFS to jednak racja ustawień graficznych zapewne zaawansowanych nie będzie miał jak w FPSach.Więc nie powinno być źle

No i BF3 na konsolach ma grafikę na poziomie Low/Medium (PC) a PC ma jeszcze High,Wery HIGH,ULTRA tak więc konsole dostają po dupie jeżeli chodzi o Battlefielda 3
0 kudosRJ_romario   @   12:42, 20.10.2011
No może z tym ciut przesadziłem ale chodziło mi o to że na konsoli ta grafika też jest fajna a nie jakaś żenada jakby to była grafika z PSOne.
0 kudosFox46   @   12:56, 20.10.2011
Cytat: RJ_romario
No może z tym ciut przesadziłem ale chodziło mi o to że na konsoli ta grafika też jest fajna a nie jakaś żenada jakby to była grafika z PSOne.

No właśnie jak się widziało na PC BF3 na Ultra a BF3 na Konsolach to bardzo rzucało się w to w oczy niestety. Ale z NFS aż tak tragicznie nie będzie
Zresztą demo nie prezentowało się najlepiej
0 kudosRJ_romario   @   13:32, 20.10.2011
Trzeba poczekać na finalną wersję.
0 kudosAlexGames   @   16:14, 20.10.2011
Konsolowcy piszą o byciu poszkodowanym xD
Żart roku, no ale cóż...
Poza tym jak już ktoś kiedyś zauważył kilka razy obecne konsole są już za stare. Frostbite 2 jest genialnym silnikiem stworzonym głównie na PC, bo postęp możliwości w PC jest znacznie większy niż na konsolach. Dostajesz takie PS3 i ma jakąś specyfikację, której nie da się zmienić. A na komputery co kilka miesięcy wychodzi jakiś nowy sprzęt.
0 kudosgregory16mix   @   16:41, 20.10.2011
No mam nadzieję, że nowy NFS przypomni mi stare dobre czasy i w końcu jakiegoś kupię. Moim ostatnim zakupem był NFS MW Uśmiech a od tamtej pory kiszka. Sorry, ale taka jest prawda. NFS wychodził i się sprzedawał tylko ze względu na tytuł...
0 kudossilverkin   @   17:49, 20.10.2011
I tak jest do tej pory Greg. Z relacji Raaistlina, gorszy od HP.
0 kudosAlexGames   @   19:17, 20.10.2011
@gregory16mix
Most Wanted nie był taki dobry. Najlepszy NFS to imho Underground, a największa porażka to ProStreet, który zniszczył całą nielegalną zabawę z poprzednich odsłon. Ostatnio włączyłem sobie MW i doszedłem do wniosku, że nawet soundtrack nie jest zbyt ciekawy. U i U2 mają lepsze. Nawet Shift na PSP ma lepszy Dumny
0 kudosRJ_romario   @   20:23, 20.10.2011
Dla mnie najlepszy był NFS III z PSX-a a z nowszych NFS HP. Najgorszy NFS Pro Street.
0 kudosgregory16mix   @   22:10, 20.10.2011
Cytat: AlexGames
Most Wanted nie był taki dobry. Najlepszy NFS to imho Underground, a największa porażka to ProStreet, który zniszczył całą nielegalną zabawę z poprzednich odsłon. Ostatnio włączyłem sobie MW i doszedłem do wniosku, że nawet soundtrack nie jest zbyt ciekawy. U i U2 mają lepsze. Nawet Shift na PSP ma lepszy Dumny
Nie powiedziałem, że Undergroundy były złe Uśmiech Mówię, że dobre na MW się skończyło, a to różnica Uśmiech Jak dla mnie soundtrack z MW był lepszy (szybsze tempo kawałków) za to w U2 było mroczniej Uśmiech
0 kudosAlexGames   @   23:17, 20.10.2011
@gregory16mix
Po prostu wszyscy ludzie tak uważają... Jakby MW było czymś przełomowym. Skończyli z samochodami z importu nie wiedzieć dlaczego, wrzucili samochody warte setki tysięcy, idealne dla streetracerów...
Mi właśnie podobają się w takim razie mroczniejsze klimaty. MW nigdy nie włączyłem aby posłuchać muzyki, z Undergroundami, zdarzało się.
0 kudosSavatin   @   01:50, 21.10.2011
Heh co do historii NFS to są tylko 3 części które uznaje, NFS 2 SE, NFS Hot Pursuit (chodzi o najpierwsiejszą część) i NFS Carbon który w porównaniu z MW wypadł dużo lepiej, (bardziej kręte trasy, canyony czy choćby drift race'y) oczywiście to moje zdanie. Co do grafiki też nie mam wielkich nadziei gdyż taki np Undercover wyglądał tragicznie i wyłączyłem grę po chyba 10 minutach. Jeśli chodzi o zachowanie samochodów tu prowadzi Shift 1 i 2 jednak do tychże gier zalecana jest zestaw: Kierownica+pedały i najlepiej skrzynia+ ręczny ( jest konkretny zestaw - nie podam firmy bo nie pamiętam - który wprawdzie oscyluje w przedziale 800-1200 zł lecz masz wrażenie jakbyś siedział[ła] w prawdziwym samochodzie - miałem okazje stestować) bo na klawiaturze to ciężko już tak samo jak w Dirt 2 i 3. Ale jak doświadczenie mi mówi dopiero pełna wersja pokaże czy zapewnienia twórców były adekwatne do efektu końcowego czy to tylko kolejny chwyt marketingowy aby zwiększyć sprzedaż.
Dodaj Odpowiedź