Driver: San Francisco okrojony w trybach multi
Dyrektor artystyczny, Martin Edmondson sprawujący pieczę nad Driver: San Francisco potwierdził serwisowi GamerZines, że gra w trybach multiplayer będzie działać wolniej niż w singlu.
zvarownik @ 18.07.2011, 13:25
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps3, xbox 360
Dyrektor artystyczny, Martin Edmondson sprawujący pieczę nad Driver: San Francisco potwierdził serwisowi GamerZines, że gra w trybach multiplayer będzie działać wolniej niż w singlu.
Kampania dla jednego gracza zaoferuje nam stałe 60 klatek na sekundę, natomiast ich wartość w rozgrywkach przez sieć spadnie do 30. Winę zwalono na efekty specjalne i przepustowość łącz. Jednak nie ma tego złego, bo ponoć w żaden większy sposób nie wpływa to na komfort rozgrywki.
Wyjawiono także informację, że między innymi właśnie dzięki chęci osiągnięcia 60 klatek proces produkcyjny się wydłużył. Ja spokojnie mogę mieć 30 i tak większość gier działa w ten sposób i nikt szczególnie nie narzeka.
Przypominam także, że ta produkcja będzie pierwszą, która do zabawy przez neta wymagać będzie Uplay Passport, czyli jednorazowego kodu dołączanego do nowych gier (kupując używaną trzeba będzie się zaopatrzyć w kodzik w Sklepie PlayStation, Xbox Live, itd.).
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler