Studio Nicolas Games zapowiedziało, że zrobi wszystko by ich nowa produkcja, Afterfall: Insanity doczekała się dema i edycji kolekcjonerskiej.
B92 @ 13.07.2011, 08:05
Bartłomiej "B92" Koczenasz
Mam na imię Bartek urodziłem się w 1992 roku, stąd mój nick B92. Chodzę do III klasy liceum ogólnokształcącego o profilu matematyczno-informatyczno-fizycznym.
Interesuję się sportem, głównie piłką nożną (Chelsea Londyn) oraz grami i sprzętem komputerowym. Słucham rocka, punk i muzyki "z radia", ulubiony zespół to Linkin Park. Jeśli chodzi o filmy to oglądam wszystko co dobre, moim ulubionym filmem jest Gladiator.
Wcześniej byłem redaktorem naczelnym portalu GameRAR.pl i redaktorem Tawerny Gier.
pc, ps3, xbox 360
Studio Nicolas Games zapowiedziało, że zrobi wszystko by ich nowa produkcja, Afterfall: Insanity doczekała się dema i edycji kolekcjonerskiej.
Na forum portalu Gram.pl, użytkownik o nicku Patham, który jest konsulem Nicolas'a, na pytanie Będzie demo? odpowiedział tak: "Nie ukrywamy, że wydanie dema w tego typu produkcji sprawia nieco kłopotów (głównie ze względów fabularnych), jednak rozumiemy potrzebę graczy, którzy chcą sprawdzić produkt przed jego zakupem i będziemy się starali aby demo zostało wydane. Niestety w tej chwili jego zawartość oraz termin wydania muszą pozostać niewiadomą."
Gdy w końcu padło pytanie "Jakaś edycja kolekcjonerska jest przewidziana?", mogliśmy przeczytać:
"Każda duża produkcja zasługuje na edycję kolekcjonerską, a o Afterfall: InSanity nie myślimy inaczej:-) Przyznam, iż chcielibyśmy aby EK była mocno niestandardowa i bardzo intensywnie poszukujemy możliwości realizacji takiego planu. Nie wszystko jednak zależy od nas, czy też nawet od wydawcy."
Cóż, jak widać Pan Patham stosował jeden schemat "Chcemy, ale nie wiadomo, czy nam się to uda".
Dodatkowo, padło też pytanie "Co z Afterfall w wersji RPG?". Konsul Nicolas Games odpowiedział na nie tak:
"Cieszę się, że padło pytanie o RPGa, choć nie ukrywam, że jest ono trudne. Sukces każdego nowego IP zależy od przyjęcia na rynku pierwszej części. Jesteśmy naprawdę pewni, że z InSanity osiągniemy sukces pozwalający na rozwój uniwersum. Oczywiście wiele zależy również od Was - graczy.
Stworzenie RPG zawsze było marzeniem twórców Afterfall, jednak w porę dostrzegliśmy, że zrobienie tak skomplikowanej gry, w tak złożonym świecie jest bardzo trudne. Jedni powiedzą, iż poszliśmy na łatwiznę (choć tutaj osobiste wtrącenie z mojej strony - gatunek horroru na dzisiejszym rynku to właśnie gatunek gier ambitnych i wymagających), inni zrozumieją nasz punkt i zgodzą się, że do stworzenia tak rozbudowanej gry jak RPG potrzebne jest doświadczenie oraz większe środki."
"Trzeba też dodać, że RPG to wielka gra wymagająca olbrzymiej pracy z którą chcielibyśmy dotrzeć do dużej ilości fanów. Wcześniejsza produkcja może tylko pomóc w popularyzacji uniwersum - i to jest naszym celem.
W chwili obecnej, chcielibyśmy skupić się na InSanity, zaś rozmowy o przyszłych produktach pod tą marką, zostawić na okolice premiery. Dużo zostało powiedziane o planach, ale teraz jest czas by skoncentrować się na tych najbliższych."
Wszystkie pytania i odpowiedzi na temat Afterfall: Insanity, możecie znaleźć tutaj. Zbyt wielu konkretów nie ma, najciekawszym zapewne jest jeszcze fakt, że produkcje napędzać będzie Unreal Engine 3. Jeżeli czekacie na "polskiego Dead Space" to warto tam zajrzeć.
Afterfall: Insanity to tytuł polskiego studia Nicolas Games Intoxicate przedstawiający świat - a konkretniej Polskę - po nuklearnej zagładzie mającej miejsce po roku 2012...
Ciekawie, ale produkcja przeciąga już bardzo długo. Niech się wezmą całą parą za tą produkcję, a nie już o Afterfall RPG myślą. Takie rzeczy można robić, jak przyszłość obecnych produkcji jest pewna, a sukces gwarantowany. Szczerze mówiąc nigdy nie wróżyłem (raczej tak zostanie) Afterfall dużego sukcesu. Jakieś to wszystko takie nijakie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler