Dead Island będzie bardzo długi!

Produkcja Techlandu nabiera coraz większych rumieńców. Po otrzymaniu Złotego Lwa na festiwalu w Cannes, polskie dzieło stało się niezwykle popularne, toteż zachodni wydawca gry, robi wszystko, by nie schodziła ona z czołówek portali o grach video na całym świecie.

@ 12.07.2011, 15:51
Bartek "bat2008kam"
pc, ps3, xbox 360

Dead Island będzie bardzo długi!

Produkcja Techlandu nabiera coraz większych rumieńców. Po otrzymaniu Złotego Lwa na festiwalu w Cannes, polskie dzieło stało się niezwykle popularne, toteż zachodni wydawca gry, robi wszystko, by nie schodziła ona z czołówek portali o grach video na całym świecie.

Przedstawiciel Deep Silver w wywiadzie dla GameSpotu zachwalał długość trybu dla pojedynczego gracza:

"Dead Island zapewnia blisko 25 godzin wspaniałej i wciągającej rozgrywki w trybie single, tylko gdy wykonujemy zadania z wątku głównego. Misje poboczne mogą wydłużyć ten czas o kolejne 5 godzin."

Nie omieszkał również pochwalić pracy włożonej w przygotowanie otoczenia:

"Świat w Dead Island jest ogromny. Przemierzenie go z jednego końca mapy na drugi to zadanie wymagające poświęcenia niemalże pół godziny z naszego życiorysu.".

Dead Island będzie bardzo długi!

Nie wykluczone, że gra będzie charakteryzowała się dużą nieliniowością, gdyż tak duży obszar oddany nam do eksploracji sprzyja rozwiązywaniu problemów na dziesiątki sposobów. Czym dokładnie jest najlepiej zapowiadające się dzieło Techlandu, dowiemy się już niebawem, bo 9 września. Myślę jednak, że w ogólnym rozrachunku dostaniemy naprawdę solidną grę, wszak wszystkie zaprezentowane do tej pory materiały napawają wielkim optymizmem.

Sprawdź także:
Dead Island

Dead Island

Premiera: 06 września 2011
PC, XBOX 360, PS3

Dead Island to pełny szybkiej akcji survival horror z elementami RPG opracowany przez studio Techland. Program jak sam tytuł wskazuje, nawiązuje do słynnych filmów z zomb...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   15:58, 12.07.2011
taa oby te 25h nie przemieniło się w 8h fajnej gierki a reszty samej nudy. Bo ileż można będzie zabijać zombie i już wszystko będziesz znał na pamięć. No chyba że zrobią jakaś wciągającą fabułę .
0 kudosMicMus123456789   @   16:36, 12.07.2011
Czas gry dobry o ile nie będzie monotonny.

Bat chyba nie zawsze trzeba podkreślać datę premiery ;)
0 kudosRectoe   @   19:21, 12.07.2011
25 godzin? Jak na dzisiejsze czasy to naprawdę dużo czasu, w porównaniu do produkcji, które kończy się w 5-6 godzin. Dumny
0 kudosmelman123   @   19:30, 12.07.2011
W RPG bym się nie zdziwił ale Bicie Zombiaków 25h !? Mam nadzieję że będzie ciekawa fabuła, lub naprawdę zarombiaszcze siekanie oponentów Dumny
0 kudosB92   @   22:21, 12.07.2011
Nie chce mi się w to wierzyć, skoro w wymaganiach ma tylko HDD: 2GB wolnego miejsca... albo to info kłamie, albo wymagania ze steama są przesadnie niskie...
0 kudosguy_fawkes   @   22:46, 12.07.2011
Tyle terenu w 2GB? Dziwne, nie zapominajmy jednak, że takie przypadki już się w branży zdarzały.
25h samego głównego wątku - to chyba więcej, niż w Wiedźminie 2. Szczęśliwy Mam nadzieję, że to nie będzie nudne 25h na modłę Far Cry 2, spędzone na nudnej jeździe z jednego końca mapy na drugi. Chociaż jak tu się nudzić, gdy wokół pełno amatorów cieplutkiego mózgu...?
0 kudosB92   @   23:06, 12.07.2011
W FC2 miałeś też pełno amatorów, nie mózgu, a... nie wiem czemu, ale pełno Afrykańczyków na posterunkach było. Dumny
0 kudosguy_fawkes   @   23:14, 12.07.2011
Namolnie się respawnujących... Wszyscy na to narzekali, ale bez tego mechanizmu gracz włóczyłby się po bezludnym, pustym świecie. No nic, ścichnijmy na temat FC 2, bo zaraz wpadnie tu bat z widłami, pochodnią i żądzą mordu w oczach. Szczęśliwy
0 kudosbat2008kam   @   23:17, 12.07.2011
Aż tak źle nie będzie ;)
Ale nie ukrywam, że FC2 nie cierpię; to chyba największe rozczarowanie grą w całym moim życiu. Właśnie trochę obawiam się, że podobnie może być z Dead Island. Jednak Techland udowadniał, że umie robić gry i wierzę, że i tym razem chłopaki nie nawalą.
0 kudosB92   @   23:26, 12.07.2011
A mnie FC2 się podobał. Jeżdżenia dużo, ale widoki miłe i te zmiany pogody. Dodatkowo takie bajery jak blokująca się i wybuchająca broń i sucha trawa, której podpalenie przechodziło w wielki pożar. Dumny
0 kudosAndziorka   @   00:50, 13.07.2011
Ja też się obawiam, że po kilku godzinach gra stanie się nudna i monotonna.. oby nie! Bo generalnie fajną sprawą jest, wydać na grę trochę grosza i na prawdę móc się nią nacieszyć, a nie po 4-5 h rzucić ją w kąt. Uśmiech
0 kudosMicMus123456789   @   10:21, 13.07.2011
Szybko monotonna to ona się nie zrobi bo jak nam się znudzi rąbanie "turystów" ręcznie to zawsze można wsiąść do auta i jedziemy Dumny

No chyba że autem będziemy jeździć tylko w określonych miejscach lub misjach.
0 kudososkarsom   @   13:33, 13.07.2011
Jak na RPG to zupełnie standardowo. Chciałbym zobaczyć jeszcze jaką grę pokroju Gothica 3, 2 albo 1. Takie RPG przechodziło się tygodniami, a żeby wszystko skończyć tak jak się chciało czasem zabawy starczyło na miesiąc albo i dłużej.
Dodaj Odpowiedź