Przywitajmy się z PSP Engine
Kentaro Suzuki z Sony na evencie Game Tools & Middleware Forum 2011 w Tokio zaprezentował technologię, dzięki której wkrótce dostaniemy wysyp największych hitów z PSP na PS3.
zvarownik @ 30.06.2011, 10:30
Kamil "zvarownik" Zwijacz
ps3, psp
Kentaro Suzuki z Sony na evencie Game Tools & Middleware Forum 2011 w Tokio zaprezentował technologię, dzięki której wkrótce dostaniemy wysyp największych hitów z PSP na PS3.
Rzecz zwie się po prostu PSP Engine, a jej najważniejszymi funkcjami są:
- podbijanie rozdzielczości,
- obsługa kontrolerów DualShock 3, Sixaxis,
- efekt 3D,
- wykorzystanie głównej pamięci i tej na karcie graficznej,
- zapis stanu gry.
Szczerze mówiąc, jak dla mnie, nie jest to nic specjalnego. Ot dają większą rozdzielczość nie ruszając grafiki samej w sobie. Ciskają 3D, bo skoro gry z PSP i tak będą wyglądały niemal identycznie co swoje pierwowzory, to nie ma problemu z zapasem mocy na PlayStation 3. Obsługa padów... naprawdę jest się czym chwalić? To normalna rzecz, tak samo jak zapisywanie stanów gry. Nie rozumiem po co wymieniają te "atuty", no ale nowa technologia jest, wow...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler