CD Projekt potwierdza - Wiedźmin 2 otrzyma dodatki
O dodatkach do Wiedźmina 2 wiedzieliśmy już od dłuższego czasu, a teraz CD Projekt oficjalnie potwierdził, że szykują rozszerzenia, które mają przedłużyć czas, jaki spędzimy z ich dziełem.
Dirian @ 11.05.2011, 18:01
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc
O dodatkach do Wiedźmina 2 wiedzieliśmy już od dłuższego czasu, a teraz CD Projekt oficjalnie potwierdził, że szykują rozszerzenia, które mają przedłużyć czas, jaki spędzimy z ich dziełem. Jednak, póki co, nie znamy szczegółów na ich temat, bo studio skupione jest na dopracowaniu gry.
"Naturalnie, chcemy wydać większe rozszerzenie, które da graczom kilka godzin dodatkowej rozrywki".- mówi Tomasz Gop w wywiadzie dla serwisu Eurogamer.cz. "Na chwilę obecną naszym głównym celem jest jednak dopracowanie Wiedźmina 2, w najbardziej możliwym stopniu, żeby 17 maja gra była w pełni doszlifowana. Dlatego, komentarz na temat planowanych rzeczy byłby przedwczesny, bo nasze założenia mogą ulec zmianom." - dodaje.
Gop napomknął także o możliwości zaimportowania zapisów gry z pierwszej części, o czym informowano już jakiś czas temu.
"Oczywiście nie mogę teraz powiedzieć, jaki wpływ na fabułę będą miały savy z pierwowzoru, żeby nie psuć zabawy, ale będziecie mogli wybrać, czy chcecie zaimportować zapis z pierwszego Wiedźmina, czy może wolicie to ominąć. Wiedźmin 2 stworzony został jednak po to, by zaoferować każdemu graczowi pełne doznania gatunku RPG, więc zagranie w pierwszą część nie jest konieczne. Jednocześnie chcemy zaoferować małe bonusy tym, którzy grali w pierwowzór, więc warto skorzystać z opcji importowania stanu gry, by zobaczyć różnice w fabule." - informuje.
Pojawiło się także pytanie w sprawie narzędzi dla modderów, które - wedle słów Gopa - powinny pojawić się po premierze, ale na razie nie chce obiecywać konkretnych terminów, bo zespół jest zapracowany nad dokańczaniem gry.
Na koniec dowiadujemy się zaś, że Wiedźmin 2 to naprawdę duży tytuł, a producenci widzieli przypadki, gdy beta testerzy po prostu się zagubili w jakimś miejscu. Pojawia się także informacja o czasie przejścia szpili - główny wątek starczy na około 40 godzin rozrywki, choć oczywiście sporo zależy od umiejętności gracza, jego podejścia do rozgrywki i wybranego poziomu trudności. Jest też coś dla hardcorów - jeżeli wybierzecie poziom Insane, to wówczas zgon oznacza konieczność rozpoczęcia rozgrywki od początku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler