Ubisoft: 3DS przyciągnie do sklepów i hardkorów i casuali
Murray Pannell z działu marketingowego Ubisoftu na terenie Wielkiej Brytanii jest pewien, że Nintendo 3DS sprzeda się doskonale, co więcej, znajdzie nabywców zarówno wśród graczy niedzielnych, jak i typowych hardcore'owców.
Dirian @ 26.03.2011, 14:31
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
ds3
Murray Pannell z działu marketingowego Ubisoftu na terenie Wielkiej Brytanii jest pewien, że Nintendo 3DS sprzeda się doskonale, co więcej, znajdzie nabywców zarówno wśród graczy niedzielnych, jak i typowych hardcore'owców. Opinię tą wyraził w rozmowie z serwisem MCV
"Gdy spojrzysz na miliony ludzi, którzy wcześniej kupili którąś z konsol z rodziny DS, nietrudno jest uwierzyć, że kupią oni także 3DSa. Nasza strategia skierowana jest w stronę różnych grup odbiorców, takich jak casuale czy gracze hardcore'owi." - mówi Pannell.
Facet uważa także, że Nintendo wesprze zewnętrznych deweloperów - "Oczywistym jest, że gry wprost od Nintendo sprzedadzą się najlepiej. Myślę jednak, że Japończycy posłużą pomocą zewnętrznym producentom, ponieważ zależy im na sukcesie całej platformy."
Ubisoft na premierę najnowszej kieszonsolki od Nintendo przyszykował tytuły takie jak: Asphalt 3D, Combat of Giants: Dinosaurs 3D, Ghost Recon: Shadow Wars, oraz Rayman 3D.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler