Dead Space 2 na NGP? Jestem absolutnie zainteresowany - mówi dyrektor artystyczny Visceral
Zastanawialiście się kiedyś, jak by wyglądało Dead Space 2 na 3DS lub NGP? Dyrektor artystyczny studia Visceral Games, Ian Milham może zaspokoić Wasze zainteresowanie.
Materdea @ 31.01.2011, 18:54
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc, ps3, xbox 360, wii, psv
Zastanawialiście się kiedyś, jak by wyglądało Dead Space 2 na 3DS lub NGP? Dyrektor artystyczny studia Visceral Games, Ian Milham może zaspokoić Wasze zainteresowanie. Ten właśnie człowiek, oficjalnie i publicznie oświadczył, że z chęcią przeniesie markę Dead Space na inne platformy. Ale pod jednym warunkiem - że te "inne" staną się "silniejsze".
W wywiadzie udzielonemu serwisowi CVG, Ian Milham powiedział, że jeżeli DS 2 zawitałby na innej konsoli niż obecnie wiodące, to powinna być budowana pod nią specyfikacja produktu, a nie jak niektórzy myślą - odpowiedni port.
"Jestem absolutnie zainteresowany sprowadzeniem Dead Space 2 w przyszłości, na inne platformy, co nie jest [w tym momencie] dla nas kluczowe (...)" mówi Ian.
"Kiedy tworzyliśmy Dead Space: Extraction, była to gra wysokiej jakości, która w pełni wykorzystała siłę Wii (...)" triumfalnie kończy developer.
Niezbyt mi się widzi uniwersum DS na innych konsolach. Szczególnie mam na myśli ten handheldy nowej generacji, czyli NGP oraz 3DS. Mimo optymistycznych słów Milhama, sami przyznajcie, że Dead Space: Extraction nie był niczym wybitnym. Ale czas pokaże, nie spisujmy kogoś na starcie na straty.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler