The Elder Scrolls V: Skyrim - kolejne informacje!
Najnowszy numer magazynu Game Informer, zawierający obszerną zapowiedź The Elder Scrolls V: Skyrim, powędrował już do rąk prenumeratorów, a Ci rzucili się na nowe materiały niczym wygłodniały lew na ranną antylopę.
Lucas-AT @ 08.01.2011, 20:59
To ja
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
pc, ps3, xbox 360
Najnowszy numer magazynu Game Informer, zawierający obszerną zapowiedź The Elder Scrolls V: Skyrim, powędrował już do rąk prenumeratorów, a Ci rzucili się na nowe materiały niczym wygłodniały lew na ranną antylopę. Informacji jest od groma, dlatego przeczytacie je ładnie i przejrzyście uszeregowane w punktach. W sieci wylądowały także skany z czasopisma, widoczne w treści newsa. Podziwiajcie!
- akcja gry toczyć się będzie 200 lat po wydarzeniach znanych z The Elder Scrolls IV: Oblivion;
- wcielimy się w łowcę smoków, które nawiedzą Skyrim. W grze będzie ich sporo, a naszym głównym zadaniem będzie zabicie smoczego boga;
- w Skyrim odwiedzimy 5 dużych miast;
- do wyboru dostaniemy 10 różnych klas postaci;
- pojawi się opcja szybkiej podróży pomiędzy poszczególnymi lokacjami;
- zmianie ulegnie system rozwoju postaci - jej klasy nie wybierzemy od samego początku, tylko wykreujemy ją w trakcie rozgrywki. Rozwój danej klasy zależny będzie od wykorzystywanych przez nas umiejętności;
- poziom przeciwników nie urośnie równolegle z naszym - producent odszedł od rozwiązań przedstawionych w Oblivionie, kiedy to zwykły szczur potrafił być groźny dla dopakowanej postaci. Coraz groźniejszych przeciwników będziemy napotykać systematycznie. Ci słabi zostaną słabymi, a Ci mocni, mocnymi;
- pojawi się 18 różnych umiejętności;
- maksymalny poziom doświadczenia to 50-ty;
- pojawi się pięć szkół magii - Destruction, Alteration, Conjuration, Restoration oraz Illusion;
- po przejściu na nowy poziom doświadczenia, bohater automatycznie odzyska punkty życia. Oprócz tego, będzie można podrasować jedną z trzech podstawowych funkcji: magię, życie oraz wytrzymałość;
- przeciwnicy jakich napotykamy to między innymi zombie, szkielety, lodowe zmory, giganty, wielkie pająki, smoki, wilki, mamuty, tygrysy szablozębne czy nawet wilko-yeti;
- system walki będzie bardziej dynamiczny, wymuszający używanie różnych taktyk zależnych od przeciwnika. Jednej dłoni zostanie przypisana jedna funkcja np. rzucanie zaklęcia i obsługiwanie broni. Możliwa będzie walka dwoma broniami jednocześnie;
- usprawnienia doczeka się system dialogów - napotykani rozmówcy będą bardziej żywi;
- nie zabraknie niebezpiecznych miejsc do zwiedzenia, lochy i jaskinie będą bardziej różnorodne niż w Oblivionie;
- również questy staną się bardziej dynamiczne - zmieni się ich lokalizacja - np. porwaną ofiarę znajdziemy w jaskini, której jeszcze nie przeczesaliśmy. Jedno zadanie nie zawsze otrzymamy od tej samej postaci, jeśli ją np. wcześniej zabijemy;
- to, co zrobimy będzie miało wpływ na świat - jeśli upuścimy jakiś przedmiot na ziemi, ktoś go może podnieść;
- pojawi się opcja sprintu;
Uff to na tyle. Na papierze wygląda imponująco. Jeśli Bethesda Softworks się postara, otrzymamy murowanego kandydata na RPG 2011 roku. Do tego, gra powstaje na zupełnie nowym silniku graficznym. To musi być kawał solidnego eRPeGa! Obym się nie mylił.
Premiera 11 listopada 2011 roku - na PC, PS3 oraz X360.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler