VGA '10: Elder Scrolls V: Skyrim potwierdzone!

Impreza Video Game Awards ruszyła na całego, a jedną z pierwszych elektryzujących zapowiedzi okazuje się najnowsza produkcja firmy Bethesda nawiązująca do słynnej serii gier RPG - Elder Scrolls V: Skyrim.

@ 12.12.2010, 03:01
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360

VGA '10: Elder Scrolls V: Skyrim potwierdzone!

Impreza Video Game Awards ruszyła na całego, a jedną z pierwszych elektryzujących zapowiedzi okazuje się najnowsza produkcja firmy Bethesda nawiązująca do słynnej serii gier RPG - Elder Scrolls V: Skyrim.

Projekt w chwili obecnej owiany jest tajemnicą, niemniej jednak poznaliśmy już jego datę premiery i mamy okazję zobaczyć pierwszą, promującą go zajawkę. A więc bez zbytniego przedłużania, gra winna trafić do sklepów w dniu 11 listopada 2011 roku (11.11.11 - raczej nie przypadek), niestety brak konkretów odnośnie platform sprzętowych, jak również samej rozgrywki. Więcej informacji, możemy się spodziewać w ciągu najbliższych kilku dni, a póki co, zachęcam do oglądnięcia umieszczonej poniżej, krótkiej zajawki.



Sprawdź także:
The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim

Premiera: 11 listopada 2011
PC, PS3, XBOX 360

The Elder Scrolls V: Skyrim to kolejna, piąta już część słynnej serii gier Role Playing - The Elder Scrolls. Poprzednia edycja, nosząca podtytuł Oblivion, zdobyła miliony...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   11:02, 14.12.2010
Dla mnie Gra będzie spoko jak pozbędą się tych debilnych błędów które nawiedzają każda ich grę.
Sztywnego łażenia postaci a raczej to wygląda jakby postać stałą w miejscu i ruszyła tylko nogami a plansza sama szła na nas. Niech się postarają a nie lecą w bambuko z roku na rok. Gdyby byli dobrą przykładającą się firmą dawno już nie ma tych bezsensownych błędów, A co do grafiki to gdyby się postarali to naprawdę mogli by zrobić coś fajnego i mało wymagającego. Zresztą przestarzałe silniki wdają się we znaki na prawach rynku gier komputerowych. Najwyżej gra skończy jak seria The Sims czy inne serie które podupadły.

A grafika nie jest dla mnie najważniejsza bo dalej uważam że Moorowind jest najlepszą ich grą i uwielbiam do niej wracać. Nie ma tak bez sensownych błędów jak choćby Oblivion, tak jak już mówiłem Bethesda Softworks kojarzy mi się tylko i wyłącznie z Moorowindem. O grach takich jak Oblivion F3 czy F:NV wolałbym nawet nie słyszeć.

Dla mnie w grach liczy się poziom ich wykonania(a nie poziom graficzny) bardziej ze strony Fizycznej jak i technicznej grafika dopiero na sam koniec. Wiadomo Oblivion w 2006 roku zachwycał.
0 kudosRavnarr   @   11:08, 14.12.2010
A w czym te tytuły były gorsze od Morrowinda, jeśli można spytać? Bo chyba nie pod względem non stop przez Ciebie przytaczanej oprawy graficznej? Jak dla mnie od Morrowinda o niebo lepszy był Oblivion. W trzeciego Fallouta nie grałem, ale New Vegas bardzo mi się podoba, także od strony wizualnej.
0 kudosFox46   @   17:27, 14.12.2010
UP: miał Zdecydowanie lepszy klimat nie był taki kolorowy jak Oblivion co z początku zachwycało ale po dłuższym czasie raziło i można było dojść do wniosku że mamy kolorowa grafikę bez smaczku mroku. i chwała tobie ze nie grałeś w F3 i lepiej nie graj. Zaś lepiej że grałeś w Fallout NV. w nowym falloucie dużo poszło na plus od Fallouta 3, tylko szkoda że mechanika pozostała ta sama i praktycznie nic w niej nie polepszono. Miejmy nadzieje że w SKYRIM dużo poprawią i wniosą dużo nowego. W sumie nic o tej grze nie wiemy, nawet nie było widać gameplaya wiec jest szansa że coś się zmieni ale też są i obawy.I fajnie by było jakby pozbyli się widoku TPP.
0 kudosRavnarr   @   19:28, 14.12.2010
Ale przecież widok TPP w każdej z poprzednich gier był tylko opcjonalny, nie narzucony. Kto nie chciał, nie musiał korzystać. To, że Oblivion był bardziej kolorowy, to już całkowicie subiektywna ocena. Dla mnie właśnie Morrowind był bardziej bajkowy.
0 kudossilverkin   @   19:47, 14.12.2010
Morrowind i Oblivion są to BARDZO dobre produkcje Bethesdy.

@Fox46 : Najpierw napisałeś, że grafika w Oblivionie jest słaba, ale potem dodałeś że w 2006 roku była dobra. Powiedz mi, jeżeli gra jest już wydana, to czy mogą zajść jakieś WIELKIE zmiany (zmiana silnika graficznego itp.)? Nie rozumiem za bardzo toku Twego rozumowania.

Moim zdaniem fabuła w Oblivionie jest lepsza, bardziej klimatyczna niż w Morrowindzie. Zgadzam się z Ravnarrem iż w grach cRPG najważniejsza jest FABUŁA nie grafika (Na ten przykład uwielbiam powracać do Planescape Torment). Ja uwielbiam wciągnąć się w historię/fabułę/losy bohaterów, drugorzędną dla mnie sprawą jest, czy krzaki wyglądają brzydko czy ładnie.

Co do chodu w Oblivionie... Jakoś w Morrowindzie Ci to nie przeszkadzało? Mi osobiście nie wadzą takie bzdety.

Sporom jak widać, która gra jest lepsza nie będzie końca, gdyż każdy człowiek jest inny, i każdemu człowiekowi coś innego się podoba. Niemniej jednak Bethesda odwaliła kawał dobrej roboty przy produkcjach owych części serii.

Tyle na ten temat i skończmy ten Offtop w TES5 Uśmiech .
0 kudosRavnarr   @   19:53, 14.12.2010
Wiesz co, offtop jak offtop, o Skyrim wiadomo tak niewiele, że ciężko o nim pisać. Ja ze swojej strony spodziewam się epickiej fabuły, w końcu jakichś dylematów moralnych (bo to już w każdym cRPG jest Dumny ) i ciekawego systemu walki i rozwijania postaci. I tyle.
0 kudossilverkin   @   19:56, 14.12.2010
Ażeby nasze decyzje wpływały znacząco na przebieg gry i zakończenie Uśmiech
0 kudosRavnarr   @   19:59, 14.12.2010
Jak już napisałem, to jest już standard w tym gatunku. Po tym krótkim trailerze można się domyślać, że znowu fabuła będzie epicka na maksa. I znowu w naszych rękach losy świata się ważą... Ile można? Dumny
0 kudossilverkin   @   20:00, 14.12.2010
To wymyśl inną fabułę w grach cRPG niż ratowanie świata/bądź kogoś Szczęśliwy
0 kudosRavnarr   @   20:11, 14.12.2010
Ratowanie swojego dupska w New Vegas Dumny Przynajmniej ja w taki sposób gram Dumny

Ale masz rację, w większości tego typu gry sprowadzają się do tego samego. Trochę szkoda, mogło by się pojawić w końcu coś oryginalnego.
0 kudosFox46   @   10:03, 15.12.2010
Cytat: silverkin
@Fox46 : Najpierw napisałeś, że grafika w Oblivionie jest słaba, ale potem dodałeś że w 2006 roku była dobra. Powiedz mi, jeżeli gra jest już wydana, to czy mogą zajść jakieś WIELKIE zmiany (zmiana silnika graficznego itp.)? Nie rozumiem za bardzo toku Twego rozumowania.


nie czytasz co pisze czytaj ze zrozumieniem. w 2006 roku ta grafa zachwycała jak i sama mechanika ale z roku na rok było coraz słabiej dziś ten silnik jest stary i co najwyżej średni aby znowu miał być taki jak kiedyś musieli by się pozbyć głupich błędów itp:

A czemu Moorowind jest według mnie lepszy od Obliviona ?? nie wiesz taki fan i nie wie Szczęśliwy.
przede wszystkim w Morrowindzie nie mamy szpetnych NPC mamy mroczna grafikę a nie kolorowa sielankową grę Fantazy

Zresztą nowy the Elder Scrolls bezie na nowym silniku graficznym
Ja liczę na to że gra nie będzie już tak kolorowa jak poprzednia że fizyka i sama mechanika gry będzie o wiele lepsza, i że gra nie będzie miała głupich błędów i niedociągnięć oraz niedopatrzeń ze strony wydawcy.

Co mi się najbardziej nie podobało w Silniku Oblivinie że był krótkotrwały nie tak ponadczasowy jak Source czy Unreal Engine 3 te silniki do dziś zachwycają mimo iż są stare nawet starsze od niektórych silników graficznych które po prostu się zestarzały np: Gamebryo (Oblivion) czy Proprietary Engine ( IW 4.0).

Oczywiście Gamebryo tez mogło oby być takie ponadczasowe gdyby lepiej go dopracowano.gdyby był odpowiednio dopieszczany i modernizowany.
0 kudosLehita   @   12:26, 15.12.2010
Ale już wiadomo że jest całkowicie nowy silnik tej gry, a graficznie nie może odstawać przecież od innych gier tego typu. Mam nadzieję tylko że wystrzegą się bzdurnych ułatwień w grze i utrzymają choć by poziom "Oliviona".Jednak nie bez powodu została grą roku Uśmiech
0 kudossilverkin   @   14:48, 15.12.2010
Cytat: Fox46

przede wszystkim w Morrowindzie nie mamy szpetnych NPC


To w Oblivionie gorzej wyglądają NPC niż w Morrowindzie? Gubisz się człowieku gubisz się. Dobra koniec tematu, bo jak widać masz jeden wielki napis MORROWIND na oczach i za nic na świecie nie zmienisz zdania, bo wiesz niby lepiej.
0 kudosRavnarr   @   16:35, 16.12.2010
Silverkin, jeszcze nie zauważyłeś, jak wyglądają posty Foxa? Dumny Który z uporem maniaka utożsamia silnik graficzny z wyglądem prezentowanego w grze świata Szczęśliwy

Podsumowując: Morrowind to stara gra i dlatego brzydka, Oblivion to nowsza gra i nieco ładniejsza, a Skyrim jeszcze nie powstał i będzie najładniejszy. Tyle w temacie oprawy graficznej.
0 kudosbat2008kam   @   16:47, 16.12.2010
Mnie w ogóle dziwi, że ktoś poruszył temat grafiki w RPG, a nie poruszył innych, znacznie ważniejszych aspektów gry...

Ja liczę przede wszystkim na całkowitą wymianę ,,szkieletu'' gry. Nie będę tłumaczył, o co dokładnie mi chodzi (mógłbym napisać rozprawkę na 3 strony), jednak każdy kto grał w Morrowinda - Obliviona - Fallouta 3, wie, że wszystkie te gry idą jednym, utartym schematem, który akurat mi niezbyt odpowiada... Liczę w końcu na jakąś rewolucję; gry od Bethesdy popadły w większy marazm i schematyczność niż Call of Duty.
Dodaj Odpowiedź