Dwa pierwsze DLC do Need for Speed: Hot Pursuit
W ubiegły piątek premiery doczekała się kolejna odsłona, można nawet rzec remake, kultowej serii wyścigów od EA - Need for Speed: Hot Pursuit, której recenzję mogliście i możecie, przeczytać na łamach naszego portalu.
B92 @ 23.11.2010, 08:05
Mam na imię Bartek urodziłem się w 1992 roku, stąd mój nick B92. Chodzę do III klasy liceum ogólnokształcącego o profilu matematyczno-informatyczno-fizycznym.
Interesuję się sportem, głównie piłką nożną (Chelsea Londyn) oraz grami i sprzętem komputerowym. Słucham rocka, punk i muzyki "z radia", ulubiony zespół to Linkin Park. Jeśli chodzi o filmy to oglądam wszystko co dobre, moim ulubionym filmem jest Gladiator.
Wcześniej byłem redaktorem naczelnym portalu GameRAR.pl i redaktorem Tawerny Gier.
Bartłomiej "B92" Koczenasz
ps3, xbox 360
W ubiegły piątek premiery doczekała się kolejna odsłona, można nawet rzec remake, kultowej serii wyścigów od EA - Need for Speed: Hot Pursuit, której recenzję mogliście i możecie, przeczytać na łamach naszego portalu. Od czasu debiutu gry minęło zaledwie kilka dni, a EA już postanowiło wydać dwa, dedykowane dla niej DLC.
Według mnie nazwa rozszerzenie jest sporym nadużyciem. Gracz będzie bowiem mógł zakupić dwa oddzielne packi: Racer Timesaver Pack oraz SCPD Timesaver Pack, które, zgodnie z nazwą, mają nam zaoszczędzić czas, gdyż odblokują wszystkie samochody dostępne w grze: pierwszy dla ściganego, a drugi dla policji.
Oba "rozszerzenia" dostępne są już w usługach PlayStation Network oraz Xbox Live, a każde z nich kosztuje 3,99 dolarów lub 320MSP. Nasuwa się pytanie, czy nie lepiej samemu odblokować te pojazdy i zaoszczędzić około 12zł, a przy okazji dobrze się bawić?
Nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś tego typu zabiegi nazywało się kodami/tipsami, można było je wprowadzić samemu i, co najważniejsze, za darmo. Dzisiaj, jak widać, nazywa się to DLC i już darmowe nie jest...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler