Shigeru Miyamoto mówi o Mario.

Ojciec Mariana ujawnił kilka ciekawostek na temat chyba najpopularniejszej serii gier. 3D było poważnym i niepewnym krokiem w przyszłość, ale się udało.

@ 11.11.2010, 12:10
Kamil "zvarownik" Zwijacz
wii, inne

Shigeru Miyamoto mówi o Mario.

Ojciec Mariana ujawnił kilka ciekawostek na temat chyba najpopularniejszej serii gier. 3D było poważnym i niepewnym krokiem w przyszłość, ale się udało. Czytamy:

"Dla Nintendo, Mario 64 było wielkim krokiem w nieznane. Oczywiście technologia 3D była już wcześniej wykorzystywana, ale nie w takim stopniu. Skupiliśmy się więc na tym, jak wpleść ją w nasz świat. Ludzie byli przyzwyczajeni do scrollowanego Mario, każdy mógł podnieść pada i grać, i każdy wiedział w co się pakuje. Jednak kiedy seria przeniosła się w 3D, zmieniło się podejście, które mogło powodować problemy. Myśleliśmy, że przez to stracimy wielu klientów, wynik był jednak zupełnie inny. Następne lata upływały pod znakiem tworzenia gry, która będzie jak najbardziej przystępna. Myślę, że Super Mario Galaxy 2 jest rezultatem tych starań i testów. Mieliśmy po prostu otwarte umysły." - powiedział Shigeru Miyamoto.

Shigeru Miyamoto mówi o Mario.

No i pięknie! Ta genialna marka, w moim mniemaniu, tylko na tym zyskała. Oczywiście poprzedniczki, utrzymane w 2D również są świetne, jednak dzisiejsze czasy mają swoje wymagania. Takie New Super Mario Bros. Wii dalej jest w cenie, ale trójwymiarowy obraz to zdecydowanie bardziej moja działka. Dziękujemy Nintendo za te wszystkie lata, podczas których dostarczali nam kolejnych perełek do kolekcji i życzymy następnych sukcesów.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosbat2008kam   @   14:15, 11.11.2010
A ja zawsze wolałem Mariana w 2D. Jakoś bardziej wciąga... Mam dobre wspomnienia z Pegazusem i NDS-em.