O edytorze z MotorStorm Apocalypse słów kilka.

Przy okazji czerwcowych targów E3 mieliśmy okazję zarówno dowiedzieć się kilku nowych informacji na temat Motorstorm Apocalypse , jak i obejrzeć trailer apokaliptycznej produkcji.

@ 14.09.2010, 10:30
Mateusz "Tru" Prawda
ps3, psp

O edytorze z MotorStorm Apocalypse słów kilka.

Przy okazji czerwcowych targów E3 mieliśmy okazję zarówno dowiedzieć się kilku nowych informacji na temat Motorstorm Apocalypse , jak i obejrzeć trailer apokaliptycznej produkcji.

Teraz przyszedł czas na konkrety dotyczące funkcji Game Mode Creator, która zapowiadała się ciekawie, ale jej działanie było zagadką. Dziś jesteśmy Wam w stanie powiedzieć nieco więcej na temat narzędzia umożliwiającego tworzenie własnych trybów gry. Okazuje się, że zabawka umieszczona na dysku z Motorstorm Apocalypse ma przypominać kombajn, którego używają twórcy gry. A zatem wszystko ma być nie tylko łatwe w obsłudze, ale i zaawansowane. Inspiracją dla umożliwienia graczom zabawy w małego developera stała się podobno inna odległa gatunkowo produkcja - chodzi oczywiście o LittleBigPlanet czyli tytuł, którego rozwój zależy w dużej mierze od użytkowników właśnie. A jeśli wierzyć ekipie Evolution Studios stworzenie ciekawych mechanizmów rządzących wyścigami niekoniecznie musi być łatwe, proste i przyjemne, ale za to da nam ono dużo satysfakcji.

Więcej informacji na temat nadchodzącej apokaliptycznej ścigałki spodziewajcie się już wkrótce.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosRavnarr   @   11:12, 14.09.2010
Ciekawe, co z tego wyjdzie. Z edytorami jest taki problem, że albo są cholernie skomplikowane, albo niewiele oferują. Czyżby złoty środek?