GC '10: Nowe szczegóły związane z Fallout: New Vegas.

Redakcji VG247 udało się porozmawiać z developerami z Obsidian, a także przyjrzeć się grywalnej wersji Fallout: New Vegas.

@ 19.08.2010, 16:39
Mateusz "Miestwuj" Dorywalski
pc, ps3, xbox 360

GC '10: Nowe szczegóły związane z Fallout: New Vegas.

Redakcji VG247 udało się porozmawiać z developerami z Obsidian, a także przyjrzeć się grywalnej wersji Fallout: New Vegas. Te, w sumie dość pobieżne, informacje mogą nieco polepszyć humor weteranom serii.

Twórcy nowej odsłony Fallouta, nie da się tego nie zauważyć, starają się powoływać na tradycję pierwszych gier cyklu, jeszcze z czasów Interplay. Dlatego też New Vegas, nieco bardziej niż "trójka", kładzie nacisk na fabularną i moralną ambiwalencję. "Nasze postacie są trudne do rozgryzienia, nasze decyzje są trudne do podjęcia" - tłumaczy Joshua Sawyer, dodając:"Wciąż mamy kilka sytuacji, gdzie gracz wybiera pomiędzy dobrem a złem, ale ostatecznie tego rodzaju wybory nie są szczególnie interesujące".

GC '10: Nowe szczegóły związane z Fallout: New Vegas.

"W New Vegas będzie dużo sytuacji, gdzie konsekwencje naszych działań nie będą zbyt oczywiste. Albo możesz utknąć w sytuacji, gdzie zachowanie się w porządku spowoduje negatywne skutki gdzie indziej". Obsidian zapowiada, że w ich grze gracze będą musieli naprawdę uważać na to, co czynią. Przyjęcie określonych questów może nam zablokować dostęp do innych ścieżek fabuły. Nasza reputacja będzie traktowana bardzo poważnie i nieść będzie za sobą równie istotne implikacje.

GC '10: Nowe szczegóły związane z Fallout: New Vegas.

O tyle istotne, że New Vegas ma charakteryzować większa śmiertelność. Dostaniemy tryb Hardcore, w którym przyjdzie nam walczyć ze skutkami promieniowania i... dehydracji! Jakby tego było mało, skuteczność strzelania w VATS ma znacząco spaść. "Chciałem żeby był to bardziej taktyczny wybór - jeżeli próbujesz strzału w głowę, nie masz pewności czy to się uda" - wyjaśnia Sawyer. Kolejna niespodzianka - "mięczaki" mogą się pożegnać z level scalingiem. Tym razem, jeżeli udamy się w miejsce, gdzie zagrożenie przerośnie nasze umiejętności, nasze zwłoki będą żarciem dla szczurów. Taka sytuacja ma być w grze Obsidian bardzo prawdopodobna.

GC '10: Nowe szczegóły związane z Fallout: New Vegas.

Wydaje się, że New Vegas, chociaż korzysta z mechaniki i silnika swojego poprzednika, ma od gry Bethesdy różnić się mniej kompromisowym podejściem. Krótko mówiąc - jest szansa, że psychofani Fallouta nie wysadzą siedziby Obsidian w powietrze. Aczkolwiek prawdę poznamy w październiku... na PS3, X360 i PC.

Sprawdź także:
Fallout: New Vegas

Fallout: New Vegas

Premiera: 19 października 2010
PC, PS3, XBOX 360

Fallout: New Vegas to kolejna odsłona, popularnego cRPG, którego akcja dzieje się w post-apokaliptycznym świecie. New Vegas nie jest ani prequelem, ani sequelem wydarzeń ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   17:13, 19.08.2010
Gra na pewno będzie różnić się od trójki. Ale odnoszę wrażenie że wprowadzając takie zmiany poziomu trudności i punktu widzenia na nasze zachowanie będziemy ograniczeni w jakimś stopniu.
0 kudososkarsom   @   17:23, 19.08.2010
I to lubię! Zabijesz niewinnego cywila i ponosisz konsekwencje od końca gry. Lubię takie gry. Wtedy na prawdę można grę przejść kilka razy z zapartym tchem, bo za każdym razem przygoda na pewno potoczy się inaczej.
0 kudosFox46   @   18:43, 19.08.2010
I bardzo dobrze :/ przynajmniej ten Fallout trochę przypomni (nie w 100% ale przypomni) dwie pierwsze odsłony serii które były genialne