People Can Fly vs. konsole, czyli słów kilka o problemach polskiego developera.
Jednym słowem, twórcy Bulletstorma mają nie lada orzech do zgryzienia, bowiem chłopakom z People Can Fly szczególną trudność sprawia przeniesienie kodu gry na konsole X360 i PS3.
BystrzaQ @ 10.08.2010, 08:00
"BystrzaQ"
pc, ps3, xbox 360
Jednym słowem, twórcy Bulletstorma mają nie lada orzech do zgryzienia, bowiem chłopakom z People Can Fly szczególną trudność sprawia przeniesienie kodu gry na konsole X360 i PS3. Problem tkwi w zbyt małej pamięci jaką dysponują oba urządzenia.
Adrian Chmielarz w wywiadzie udzielonym dla serwisu CVG przyznaje - "Jedno jest zabawne. To nie moc konsol jest dla nas największym problemem, a ich pamięć. Nie ma znaczenia, czy to PS3, czy Xbox 360. Mamy po prostu tyle rzeczy, że zmieszczenie tego wszystkiego sprawia nam problemy."
Po czym dodaje - "Reprezentujemy Epic Games i Unreal Engine. Lepiej, żebyśmy się wysilili, prawda? Czasem wyciskamy siódme poty z PS3, gdy chcemy przekroczyć jakiś kamień milowy, innym razem męczymy Xboxa, a nie raz ciśniemy PC-ta. To mieszanina wszystkiego."
Miejmy nadzieję, że ta chwilowa niemoc twórców zostanie wkrótce przełamana, bo przecież każdy gracz – niezależnie od posiadanej platformy – chce otrzymać produkt maksymalnie dopracowany. Na koniec przypomnę jeszcze, że Bulletstorm pojawi się na półkach sklepowych w lutym 2011 roku, a platformami docelowymi są PC, X360 i PS3.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler