Twórcy Bulletstorma nie przywiązują dużej wagi do grafiki.
Mimo iż najnowsza produkcja polskiej ekipy People Can Fly prezentuje się, pod względem wizualnym, bardzo dobrze, szef studia - Adrian Chmielarz, zapewnia, że Bulletstorm nie ma zamiaru stawać w szranki z innymi produkcjami, o miano najpiękniejszej gry.
BystrzaQ @ 05.07.2010, 09:15
"BystrzaQ"
pc, ps3, xbox 360
Mimo iż najnowsza produkcja polskiej ekipy People Can Fly prezentuje się, pod względem wizualnym, bardzo dobrze, szef studia - Adrian Chmielarz, zapewnia, że Bulletstorm nie ma zamiaru stawać w szranki z innymi produkcjami, o miano najpiękniejszej gry. "My tak naprawdę nie przywiązujemy do tego przesadniej wagi" - mówi Adrian.
Ponadto, zaznacza, że jeśli tytuł jest sam w sobie dobry, to na pewno się obroni, nawet pomimo gorszej oprawy graficznej - "Naprawdę nie zależy nam na tym tak bardzo. Kiedy spojrzysz na grafikę Gears of War, to bogactwo detali od razu pokonuje Modern Warfare. Ale Modern Warfare ma stałe 60 klatek na sekundę, a kompozycja poziomów jest naprawdę bardzo dobra".
Po czym dodaje - "Myślę, że teraz, jeśli gra ma tylko minimum odpowiedniej grafiki, a poprzeczka w tym zakresie i tak ustawiona jest niezwykle wysoko, to wystarczy. Czy graczom naprawdę zależy na najładniejszej grze? Jeśli wygląda ona dobrze, to czy musimy przyłączać się do wyścigu"?
Bulletstorm trafi na półki sklepowe 22 lutego przyszłego roku na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler