Twórcy Bulletstorma nie przywiązują dużej wagi do grafiki.

Mimo iż najnowsza produkcja polskiej ekipy People Can Fly prezentuje się, pod względem wizualnym, bardzo dobrze, szef studia - Adrian Chmielarz, zapewnia, że Bulletstorm nie ma zamiaru stawać w szranki z innymi produkcjami, o miano najpiękniejszej gry.

@ 05.07.2010, 09:15
"BystrzaQ"
pc, ps3, xbox 360

Twórcy Bulletstorma nie przywiązują dużej wagi do grafiki.

Mimo iż najnowsza produkcja polskiej ekipy People Can Fly prezentuje się, pod względem wizualnym, bardzo dobrze, szef studia - Adrian Chmielarz, zapewnia, że Bulletstorm nie ma zamiaru stawać w szranki z innymi produkcjami, o miano najpiękniejszej gry. "My tak naprawdę nie przywiązujemy do tego przesadniej wagi" - mówi Adrian.

Ponadto, zaznacza, że jeśli tytuł jest sam w sobie dobry, to na pewno się obroni, nawet pomimo gorszej oprawy graficznej - "Naprawdę nie zależy nam na tym tak bardzo. Kiedy spojrzysz na grafikę Gears of War, to bogactwo detali od razu pokonuje Modern Warfare. Ale Modern Warfare ma stałe 60 klatek na sekundę, a kompozycja poziomów jest naprawdę bardzo dobra".

Po czym dodaje - "Myślę, że teraz, jeśli gra ma tylko minimum odpowiedniej grafiki, a poprzeczka w tym zakresie i tak ustawiona jest niezwykle wysoko, to wystarczy. Czy graczom naprawdę zależy na najładniejszej grze? Jeśli wygląda ona dobrze, to czy musimy przyłączać się do wyścigu"?

Bulletstorm trafi na półki sklepowe 22 lutego przyszłego roku na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360.

Sprawdź także:
Bulletstorm

Bulletstorm

Premiera: 22 lutego 2011
PC, PS3, XBOX 360

Bulletstorm to produkcja rodzimego studia People Can Fly, mającego na swoim koncie m.in. pierwszą część Painkillera. Za wydanie gry odpowiedzialne jest Electronic Arts. P...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudososkarsom   @   11:49, 05.07.2010
Nie przywiązują wagi do grafiki. Jeśli chociażby połowa nowych firm tak nie przywiązywałaby wagi do grafiki jak oni, to byłoby pięknie.
0 kudosbat2008kam   @   12:01, 05.07.2010
Hehe, jeden z niewielu FPS-ów w którym grafika nie gra (nie będzie grała) większej roli. Miło, bo konkurenci (np. Crysis 2, Killzone 3) póki co prezentują tylko zaawansowany silnik. Rozgrywka w nich jest ograna i schematyczna do bólu.
0 kudosgregory16mix   @   20:49, 05.07.2010
No i tu należy się zatrzymać, bo dla wykwintnych graczy najważniejsza jest grywalnośćSzczęśliwy No, ale dla większości dzieciaków grafika stoi na pierwszym planieSzczęśliwy jak dla mnie to jeżeli grafa stoi na poziomie MW 2 a grywalność jest jeszcze wyższa to gra będzie hitem Dumny
0 kudosGruvex   @   11:27, 06.07.2010
To dobrze grafika nie jest najważniejsza lecz klimat i fabuła niektórzy dawno o tym zapomnieli a szkoda
0 kudosProDamian   @   11:50, 06.07.2010
dobra grafika i jeszcze lepsza grywalnośc i jest dobrze!
Dodaj Odpowiedź