Premiera R.U.S.E. przesunięta na wrzesień.
Firma Ubisoft podała właśnie do informacji publicznej, że gra R. U.
Ganymede @ 24.04.2010, 08:20
pc, ps3, xbox 360
Firma Ubisoft podała właśnie do informacji publicznej, że gra R.U.S.E., mająca wedle pierwotnych planów zadebiutować na światowych rynkach w czerwcu (3 czerwca, w odniesieniu do naszego kontynentu), nie dotrzyma wyznaczonego w marcu terminu. Przypomnijmy, że zgodnie z treścią wcześniejszych wiadomości, premiera tej apetycznie zapowiadającej się strategii czasu rzeczywistego nastąpić ma jednocześnie na wszystkich platformach, którym jest przeznaczona. Dojdzie do tego jednakże nieco później, mianowicie we wrześniu roku obecnego.
Jak wynika z oświadczenia napisanego na Facebooku przez jednego z członków zespołu czuwającego nad rozwojem R.U.S.E., RTS wyląduje w sklepach z poślizgiem, bowiem twórcy potrzebują więcej czasu na doszlifowanie wszelkiego rodzaju aspektów rozgrywki, które jeszcze tej swoistej polerki wymagają. W unaocznieniu tego, że deweloperzy zwyczajnie nie wyrobią się w czasie z procesem twórczym, pomogły beta testy, rozpoczęte 9 marca, zakończone zaś 12 kwietnia.
Poniżej publikujemy listę niektórych elementów, wciąż czekających na usprawnienie i doprowadzenie do lepszego stanu używalności.
■Menusy i filtry w multiplayerze
■Zaznaczanie jednostek
■Przypisywanie rozkazów
■Zachowanie jednostek i odnajdowanie ścieżek
■Strategiczne zachowanie SI
■Zasady braku lagów i system wyrzucania z rozgrywki
■Balans rozgrywki
W chwili obecnej pozostaje nam więc przeczekać wakacje (och, słodkie wakacje, po jeszcze słodszej sesji!) i wypatrywać jakichkolwiek doniesień, odnośnie konkretnej daty debiutu gry. Więcej na jej temat przeczytacie rzecz jasna u nas, w poświęconym tytułowi wpisie encyklopedycznym.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler