Starbreeze rezygnuje z prac nad jednym z projektów.

Wszystkich miłośników produkcji szwedzkiego Starbreeze, którzy po przeczytaniu tytułu tej wiadomości wstrzymali oddech na kilka dobrych sekund, od razu chciałbym uspokoić, że studio, mające w dorobku konsolowe The Darkness i Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay ma się dobrze i bynajmniej nie kończy swojej działalności.

@ 23.03.2010, 16:52
Mateusz "Tru" Prawda
pc, ps3, xbox 360


Wszystkich miłośników produkcji szwedzkiego Starbreeze, którzy po przeczytaniu tytułu tej wiadomości wstrzymali oddech na kilka dobrych sekund, od razu chciałbym uspokoić, że studio, mające w dorobku konsolowe The Darkness i Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay ma się dobrze i bynajmniej nie kończy swojej działalności. Postanowiło za to w pewnym sensie ją ograniczyć.

Chodzi o decyzję, o której poinformował szerszą publikę dyrektor generalny developera - Johan Kristiansson, dotyczącą porzucenia prac nad jednym z projektów. Krótkie oświadczenie, przełożone na nasz język, brzmi mniej więcej tak:

"Razem z EA skoncentrujemy się na jednej dużej produkcji. Stosunki łączące nas z EA są silniejsze niż kiedykolwiek, natomiast naszym celem jest skupienie środków na grze, wykazującej większy potencjał. Jest ona w pełnej fazie produkcji."

Możemy się jedynie domyślać, że ofiarą polityki firmy padł tytuł oparty na serii książek Robert Ludluma, opowiadających historię Jasona Bourne'a lub remake starszej produkcji o kodowej nazwie RedLime (rzekomo miała to być odświeżona wersja Syndicate).

Moim zdaniem skupienie wszystkich sił na jednym projekcie to krok w dobrym kierunku, pytanie tylko, czy nie lepszym pomysłem byłoby zatrudnienie kilkunastu osób więcej i dokończenie obu z nich?

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?