Codemasters oficjalnie zapowiada Bodycount, mamy pierwsze screeny i informacje!
Już w dniu wczorajszym powiadomiliśmy Was, że kolejnym projektem, na którym skupiać będzie się Stuart Black - twórca jednej z najlepszych strzelanin na konsole poprzedniej generacji, czyli Black - wraz ze swym nowym zespołem deweloperskim, umiejscowionym w oddziale firmy Codemasters w Guildford, jest Bodycount.
Ganymede @ 09.03.2010, 12:43
ps3, xbox 360
Już w dniu wczorajszym powiadomiliśmy Was, że kolejnym projektem, na którym skupiać będzie się Stuart Black - twórca jednej z najlepszych strzelanin na konsole poprzedniej generacji, czyli Black - wraz ze swym nowym zespołem deweloperskim, umiejscowionym w oddziale firmy Codemasters w Guildford, jest Bodycount. Tytuł ten, reprezentujący naturalnie gatunek FPSów, ujawniono po raz pierwszy za pośrednictwem okładki najnowszego numeru Official Xbox Magazine, mającego trafić do sklepów dopiero pojutrze. Jako że nie mieliśmy wówczas do czynienia z zapowiedzią oficjalną, nie musieliśmy długo czekać na ustosunkowanie się do całej sprawy przez głównych zainteresowanych, to jest Mistrzów Kodu. Dzisiaj już z pełnym przekonaniem możemy Wam powiedzieć, że wszystko, co napisaliśmy we wczorajszych doniesieniach, jak najbardziej odnajduje potwierdzenie w rzeczywistości - dowodem anons na stronie popularnych Codies.
Otrzymaliśmy ostateczne już zapewnienie co do tego, że Bodycount nie jest dziennikarskim wymysłem, jednakże uraczono nas także czymś ponadto. Jak pewnie dzięki swej nieposkromionej percepcji zdążyliście zauważyć, opublikowano także pierwsze screenshoty z rozgrywki. I choć nie da się po nich wywnioskować zbyt wiele, to jednak gołym okiem widać, że gra w istocie może wraz z sobą przynieść to, o czym mówią sami producenci - nową jakość rozgrywki w kontekście shooterów. Zerknijcie sami.
Z pierwszych informacji od wydawców wiemy, że produkcja przeniesie nas w sam środek jakiegoś tajnego konfliktu, gdzie walczyć będziemy z przeciwnikami, określanymi jedynie dość enigmatycznym mianem "Targets" (z ang. - "Cele", w sensie ruchomym, nadmienić wypada), działając z ramienia czegoś, co z sobie tylko znanych pobudek nazwano "Network" ("Siecią" najpewniej). Cóż ponadto? Nad wyraz apetyczny zestaw nowoczesnego uzbrojenia i pola walki, gdzie nie uświadczymy znienawidzonych przez Stuarta Blacka niezniszczalnych osłon - zamiast tego zaoferowane nam zostanie całkowicie podatne na destrukcję środowisko, zmienne w zależności od tego, jak potoczą się losy wskazanych potyczek. Wniosek? Prosty - Bodycount to nie, cytując samego Blacka, kolejny "k■■■a nudny" FPS, a produkt, który w istocie ma szansę na to, aby zrewolucjonizować cały gatunek. Ludzie preferujący
Codemasters Guildford tworzy grę z myślą o posiadaczach konsol PlayStation 3 oraz Xbox 360. W chwili obecnej daty jej debiutu jeszcze nie sprecyzowano, jednakże wiemy, że ma ona nastąpić "na początku przyszłego roku". Możecie być pewni, iż śledzimy na bieżąco temat tego jakże intrygującego strzelacza - gdy tylko dotrzemy do nowych szczegółów, niezwłocznie o nich napiszemy!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler