God of War mógł być FPS'em!
Choć sprawa wydaje się całkowicie niedorzeczna i bezsensowna, jeden z pracowników firmy Sony, niejaki Ken Fieldman, próbował swego czasu przekonać producentów gry God of War, że tytuł winien być strzelanką FPS, a nie grą action adventure, jak to jest w tej chwili.
bigboy177 @ 02.10.2009, 18:12
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps2, ps3, psp, mob
Choć sprawa wydaje się całkowicie niedorzeczna i bezsensowna, jeden z pracowników firmy Sony, niejaki Ken Fieldman, próbował swego czasu przekonać producentów gry God of War, że tytuł winien być strzelanką FPS, a nie grą action adventure, jak to jest w tej chwili. Dzięki zatem bogom Olimpu, że takowa koncepcja umarła już w zarodku i nigdy nie przeszła do fazy realizacji.
"Próbowałem kiedyś bez rezultatów namówić Stiga do zrobienia z God of War FPS'a. Kratos mógłby mieć naprawdę potężne giwery, które by wręcz rozrywały bogów na strzępy. Niestety on nie widział geniuszu w moim pomyśle" - wyjaśnia Ken.
My oczywiście również nie widzimy geniuszu w tej niezwykle durnej propozycji i cieszy nas, że God Of War jest taki, jaki jest. Produkcji z gatunku FPS mamy co nie miara, a porządnych przedstawicieli gatunku action adventure jak na lekarstwo. A wy jak myślicie... Sprawdziłby się Kratos w roli Serious Sama?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler