Microsoft celuje wysoko ze swoim Natal Project!

Kiedy firma Microsoft po raz pierwszy, podczas swojej konferencji prasowej na targach E3 2009, pokazała światu Project Natal - urządzenie, dzięki któremu sterowanie w grach będzie możliwe bez żadnego kontrolera, nikt tak naprawdę nie zdawał sobie sprawy z tego, jak poważnie gigant traktuje ten patent.

@ 21.09.2009, 00:42
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
To ja
xbox 360


Kiedy firma Microsoft po raz pierwszy, podczas swojej konferencji prasowej na targach E3 2009, pokazała światu Project Natal - urządzenie, dzięki któremu sterowanie w grach będzie możliwe bez żadnego kontrolera, nikt tak naprawdę nie zdawał sobie sprawy z tego, jak poważnie gigant traktuje ten patent. Coraz więcej wskazuje na to, że innowacyjny model kontroli rozgrywki oraz przede wszystkim unikatowe doznania z niej płynące, to nie słowa rzucone na wiatr. Microsoft swój nowy pomysł ma zamiar w pełni wykorzystać nie tylko dopasowując go do poszczególnych gier, ale także zająć się produkcją dedykowanych tylko ku temu tytułów.

Na oficjalnej stronie koncernu została opublikowana lista 18 miejsc pracy. Znajdziecie ją pod tym adresem. Ma to na celu uzupełnienie Microsoft Games Studio o nową grupę "twórczych i kreatywnych" ludzi, którzy wspomogliby tworzenie "nowej kategorii gier dla Xboxa 360", wykorzystujących właśnie technologię Natal. Jeżeli więc w MieścieGier są jacyś programiści, to niech rzucą okiem na wspomniane oferty.

Project Natal ujrzy światło dzienne dopiero w przyszłym roku - miejmy nadzieje, że do tego czasu Microsoft postara się o to, byśmy w swoje ręce dostali rzeczywiście gry stawiające na wysoki poziom innowacyjności.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?