Gameplay z gry Call of Duty: Modern Warfare II.

Call of Duty: Modern Warfare II od wielu miesięcy nie schodzi z nagłówków gazet i portali internetowych.

@ 04.09.2009, 01:59
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360

Gameplay z gry Call of Duty: Modern Warfare II.

Call of Duty: Modern Warfare II od wielu miesięcy nie schodzi z nagłówków gazet i portali internetowych. Nie inaczej jest tym razem. W sieci zadebiutował bowiem nowy materiał filmowy, ukazujący rozgrywkę wieloosobową w grze, a dokładniej mówiąc tryb Capture The Flag. Materiał jest nie edytowany, co oznacza tyle, że deweloper nie poddawał go żadnej obróbce. Dokładnie w taki sposób wyglądać będzie rozgrywka! Wszystkich zainteresowanych najnowszym dziełem studia Infinity Ward zapraszam zatem do obejrzenia poniżej zamieszczonego filmu. Jego wyższej jakości wersję znajdziecie natomiast tutaj.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPietek=)   @   17:00, 04.09.2009
Ja się nie upieram że lepiej się na padzie "celuje" tylko próbuję przekonać że bardzo dobrze się gra na padzie w fps'y i że konsola nie jest anty- fpesowa. A Ty mi proponujesz oglądanie jakiś "nałogowców" którzy od PC nie odchodzą na minutę i uczą się strzelać z milimetrową dokładnością Zadziorny
0 kudosszewczu   @   17:02, 04.09.2009
No dajcie spokój! Każdy dobry gracz wie dobrze że FPS na pc nie ma sobie równych. Pokłon Kawira. No i nie ma bata. ale żeby nie było to na konsoli również super gra się w FPS bo sam posiadam, ale to już kwestia ile czasu się gra i wyrabia zręczność.

Ale pad i tak nigdy nie pobije myszki+klawiatury. Nie ma co. Spójrzcie na takiego choćby CS'a 1.6. Nie ma mowy aby były takie rozgrywki na konsolach bo tutaj liczy się szybkość wycelowania i oddania strzału czego nie można zbytnio zrobić na analogach pada, a co dopiero mówić o head-shoot.

0 kudosKawira   @   17:05, 04.09.2009
No cóż bo to logiczne żeby celować z GENIALNĄ dokładnością. To jest cała esencja FPSów. No ale co ja będę przekonywał konsolowców Dumny ...oby tylko zbytnio nie ukonsolowili CODa bo wyjdzie kicha dla nas PCtowców ;/. Btw nie wiem co ma być dobrego w innym naliczaniu punktów przy CTF. To logiczne że 1 punkt za jedno zdobycie lub odbicie (liczone osobno dla każdego w tych dwóch kategoriach oczywiście). Tu było jakieś naliczanie za 1 hit...czyli wychodzi DeathMatch z flagami na mapie - -'?
0 kudospabllo331   @   17:30, 04.09.2009
Prawdziwe umiejętności wychodzą na myszceSzczęśliwySzczęśliwy
0 kudosLucas-AT   @   19:58, 04.09.2009
Cytat: Kawira
Właśnie było widać, że gra jest na konsole Dumny ...chyba nie graliście za dużo na PC x]. Strefy obrażeń itd, to wszystko swojego czasu było specjalnie dla PCtowców, gdyż na tej platformie jest precyzja celowania (ręczna) w najkrótszym czasie. Konsole nie doścignęły i nie dościgną tego z padem Uśmiech . Btw który to shooter na konsole był rzekomo lepszy ;>? Zresztą grać nie trzeba...wystarczy spojrzeć na tych gameplay'ach na sztywne ruchy + AI ślepe w większości konsolowych shooterów (najlepiej chyba porównać Half Life 2 na pc i konsole Dumny . Oglądałem swojego czasu reckę na Hyperze i drugi koleś PCtowiec jak i ja mieliśmy przedni ubaw z konsolówki)


Mam konsole i PC w domu i na obu platformach gram dużo więc myslę, że mam lepsze porównanie od Ciebie ;). Zgodze się, że na PC jest bardziej precyzyjne celowanie, ale gadanie, że jest wiocha na konsoli i nie da się grać w FPSy na padzie to czyste brednie. Mniejsza precyzja nie oznacza, że nie da się grać. Spędziłem dziesiatki godzin w nie jednym FPSie na konsolach i mówię ze swojego doświadczenia, nie opieram się na stereotypach. Widać nie wiesz jakie tytuły wychodzą na konsole, a np Killzone 2 widziałeś tylko na youtubie - jak na pada wymaga to bardzo dużych umiejętności i gra jest skierowana dla hardcorowców. Shooter ten właśnie może pochwalić się znakomitym AI i mogę Ci jeszcze kilka tytułów wymienić jak chcesz, zaczynając od Far Cry'a.

Co do CoDa to uproszczenie o którym wspomniałeś nie wynika z konsol tylko z polityki Activision. Firma chce dojść do większej grupy odbiorców dochodząc do casuali. To nie wina konsol. Nawet w tytułach na wyłączność PCta można zobaczyć takie zjawiska np Far Cry i Crysis, mogę Ci wymienić jakie uproszczenia zostały zastosowane w drugim wymienionym przeze mnie tytule względem Far Cry'a. Gry te robiła ta sama firma i ta druga to tak naprawdę kontynuacja Far Cry'a.

Aha co do tego Hal Life'a z którego niby się nabijałeś - chyba nie wiesz, że gra wyszła jeszcze na pierwszego Xboxa, który ma wnętrzności z 2000 roku więc czego się spodziewałeś?

A co do oceny Modern Warfare 2 to radzę powstrzymać się do premiery... bo na razie możesz oglądać tylko filmiki.

Cytat: Kawira
Żadna z tych gier mnie wielce nie ruszyła x)...nawet Halo, który nie był przecież exclusive ;>...wszystkie te gry widziałem na konsoli i celowanie wyglądało jak z d... ;>. Na PC też wyszło parę bijatyk, a każdy dobrze wie że to nie platforma docelowa dla mordobić ;p...


To, że nie ruszyła, nie oznacza, że gry są kiepskie. Wszystkie są bardzo wysoko oceniane. Czego właśnie nie można powiedzieć o bijatykach na PC, bo tam nie ukazały się hity na miarę Tekkena czy Soul Calibura. Teraz tylko SF IV. A Halo akurat na PC był skopany i ta wersja nie umywa się do konsolowej.

EDIT: Zapomniałem wspomnieć jeszcze o jednej grze - MAG na PS3. Co o tym powiesz? 256 graczy na jednej gigantycznej mapie, 32 osobowe oddziały, 8 osobowe pododdziały, wsparcie do klanów, tytuł którzy odstrasza niedzielnych graczy, kilka specjalizacji i klas postaci, charakteryzujących się odmiennymi rolami na polu bitwy (np. medyk, komandos czy ekspert od materiałów wybuchowych), spory system rankingów, dowódcy poszczególnych oddziałów. Gdzie tu widzisz uproszczenie? Bo ja tu widzę rozwój nawet względem PCtowych Battlefieldów.
0 kudosPietek=)   @   22:50, 04.09.2009

Lucas-->
Świetnie wszystko ująłeś Uśmiech
0 kudosResidentEvil   @   07:51, 05.09.2009
Ale gameplay OMG fajnie bo bd można rzucać nożami, albo mieć tarcze do osłony ale fazowskie Dumny dla mnie SupciO Uśmiech || a co do komentarzy powyższych to według mnie lepiej sie z PC celuje bo na PS3 u kolegi gram i wiem jka to jest i dziwnie mi sie celuje z pada, wiec jak dla mnie myszka góruje Puszcza oko
0 kudosKawira   @   13:02, 05.09.2009
Na PC był bodajże Joint Operation z podobnymi liczbami ;>...no i właśnie, srry ale jak nie mogę w dziesiątki sekundy ucelować w przegub ręki z powodu kontrolera to dla mnie nie jest gra FPS Dumny ...jak już chłopacy predzej wspomnieli...na myszce wychodzą skille ;]. Na PC ponadto wyszły pierwsze Virtua Fighter jak już mówimy o hitach bijatyk Dumny ...i dla niejednego akurat VF bije tekkena na głowę (wiadomo kwestia gustu). Co do AI, to pokaż mi choć jeden tytuł z dobrym AI na konsole ;>. Te "wielkie hity" to widziałem i nie powiem...tragedia Dumny . Nic w tym zresztą dziwnego skoro padem celujesz 10 razy wolniej. Dlatego moim zdaniem konsole nie nadają się do rasowych shooterów ;>...a te ucasualnienia do CoD to są typowe konsolowe arcade chwyty ;p.
0 kudosLucas-AT   @   13:24, 05.09.2009
Cytat: Kawira
Na PC był bodajże Joint Operation z podobnymi liczbami ;>

Mylisz się bo tylko 150 graczy mogło tam max wziąć udział Uśmiech . Przy MAGu więc gra wymięka, nie wspominając już o grafice...

Cytat: Kawira
..jak już chłopacy predzej wspomnieli...na myszce wychodzą skille ;].

A na padzie nie? Tym bardziej jak wszystko robi się trudniej i wymaga to dłuższego treningu. Trzeba nauczyć się grać padem.

Cytat: Kawira
Na PC ponadto wyszły pierwsze Virtua Fighter jak już mówimy o hitach bijatyk Dumny ...i dla niejednego akurat VF bije tekkena na głowę (wiadomo kwestia gustu)

Za to na konsole już od dawna wychodzą niemal WSZYSTKIE najwyżej oceniane FPSy, które pojawiają się na PC, a nie tylko jeden wyjątek jak w przypadku bijatyk na PC. Dodaj sobie jeszcze ekskluzywne FPSy na konsole, których jest sporo...

Cytat: Kawira

Te "wielkie hity" to widziałem i nie powiem...tragedia Dumny Nic w tym zresztą dziwnego skoro padem celujesz 10 razy wolniej

Widziałeś pewnie tylko filmiki i po tym oceniasz? Zdziwiony Wszystkie te gry odniosły bardzo duży sukces, mają wysokie oceny więc o czym Ty mówisz? To, że padem się celuje wolniej nie jest wadą w tym przypadku bo gra jest od początku do pada przystosowana. Zresztą obejrzyj jeszcze raz gameplay o którym mowa w newsie. Gdzie tu widzisz 10 razy wolniejsze celowanie? Jest wolniejsze jak na pada, ale bez przesady bo chyba za mocno rzucasz słowami.

Cytat: Kawira

.. Dlatego moim zdaniem konsole nie nadają się do rasowych shooterów ;>

Tylko, że jak osoby z padem grają to szanse są wyrównane. Po obydwu stronach liczy się wtedy skill prawda? Oby dwie strony muszą dobrze celować padem by wygrać prawda? Też wychodzą umiejętności.

Cytat: Kawira

...a te ucasualnienia do CoD to są typowe konsolowe arcade chwyty ;p.

Przecież wyjaśniłem Ci to w moim poprzednim poście i podałem taki sam przykład z Crysisem, a Ty nadal swoje. Go nie ma na konsole i też wina konsol, że jest uproszczony względem Far Cry'a? Szczęśliwy No i podałem Ci przykład z MAG. Ta gra przeczy Twojej teorii.
0 kudosszewczu   @   13:36, 05.09.2009
Szkoda że nie ma czegoś jak CS albo inne sieciowej strzelanki na konsole oraz PC tak by gracze mogli się zmierzyć pomiędzy sobą. Wtedy by się oceniło która platforma góruje w FPS'ach Pokręcony
0 kudosLucas-AT   @   13:41, 05.09.2009
Ja tu mówię o wszystkich aspektach, a nie tylko o celowaniu. Gdyby gracze z PC i konsoli mogli się ze sobą zmierzyć w Modern Warfare 2 i Ci z PCta by wygrali to wersja na konsole jest do kitu? Przecież to ta sama gra.

Zawsze Ci co są uczuleni na pada mogą skorzystać z FragX. Problem znika. I co nagle te wszystkie "tragedie" robią się dobre? Szczęśliwy
0 kudosszewczu   @   13:47, 05.09.2009
Nie oto mi chodziło że ta wersja na konsole będzie gorsza : Bo wiadomo że taka sama.. Sam mam przecież konsolę i Far Cry 2 przeszedłem calutkiego na niej i nie mam zastrzeżeń Uśmiech Mi chodziło tylko o to aby pokazać czym się lepiej i precyzyjnie celuje Lucas Uśmiech
0 kudosKawira   @   13:49, 05.09.2009
Zgadzam się szewczu Dumny ...wyszłoby wtedy dokładnie która platforma się nadaje ;>...a odnośnie tego filmiku do CoDa, to tak widać od razu, że to konsolówka >_>
0 kudosLucas-AT   @   13:53, 05.09.2009
Ja nie twierdzę, że nie jest precyzyjniej na PC. Chciałem tylko sprostować twierdzenie Kawiry, że konsola nie nadaje się do FPSów, Nadaje się jak najbardziej mimo, że celowanie jest trudniejsze. Udowodniłem to w moich poprzednich postach i podałem odpowiednie przykłady. Nawet teraz konsola jest w posiadaniu najbardziej rozbudowanego FPSa online czyli MAG. Odbywa się już beta i wrażenia ludzi w nią grających są pozytywne.

Kurde przez Was nie zacząłem pisać newsa Dumny
0 kudosmajkel87   @   09:40, 07.09.2009
No umiesz namawiac, czekam jak na kazde call of duty
Dodaj Odpowiedź