Kilka słów o technologiach użytych przy produkcji Resident Evil 5 na PC

W wywiadzie dla PC Games Hardware, jeden z głównych kreatorów Resident Evil 5 - Masachika Kawata, powiedziała kilka słów o technologi zastosowanej przy konwersji tytułu na pecety.

@ 28.08.2009, 23:31
"Redmeer"
pc, ps3, xbox 360


W wywiadzie dla PC Games Hardware, jeden z głównych kreatorów Resident Evil 5 - Masachika Kawata, powiedziała kilka słów o technologi zastosowanej przy konwersji tytułu na pecety.

Jak wiadomo, komputery osobiste mają w kwestii premiery najnowszego Residenta pewną obsuwę. Czas ten został poświęcony na modyfikacje silnika MT Framework, odpowiedzialnego za tworzenie elementów graficznych. W tym momencie kod idealnie zgrywa się zarówno z konsolami, jak i poczciwym piecykiem. Rokuje to świetnie na przyszłość, gdyż kolejne gry spod ręki Capcomu, dzięki posiadaniu takiego engine'u, będą mogły wychodzić na wszystkie platformy docelowe jednocześnie, co nas wszystkich zdecydowanie nie powinno martwić.

Deweloper zapewnia, iż nie jest to koniec prac nad MT Frameworkiem. Capcom obiecuje dostosowywanie go do możliwości każdej nowej konsoli czy high-endowych komputerów osobistych, co zaprocentuje wspaniałą wydajnością produktów opartych na tym właśnie kodzie. Trzymamy za słowo panią Kawatę, oby jej słowa nie były jedynie pustą, marketingową paplaniną.

Sprawdź także:
Resident Evil 5

Resident Evil 5

Premiera: 05 marca 2009
PS3, XBOX 360, PC, PS4, XBOX ONE

Resident Evil 5 jest kolejną odsłoną bardzo popularnego cyklu gier z gatunku survival horror. Podobnie jak części poprzednie powstaje on w studio Capcom, lecz w porównani...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPietek=)   @   11:58, 29.08.2009
Grafika w Residencie na konsolach jest super więc nie wiem co tu do modyfikacji było Puszcza oko
0 kudosPapisotoromek   @   12:14, 29.08.2009
No wiesz, musieli czymś wytłumaczyć taką obsuwę, po drugie na kompach będzie można ustawić większą rozdzielczość itp. DX10, lepszy wygląd oświetlenia i w ogóle Uśmiech
0 kudosLucas-AT   @   22:00, 29.08.2009
Cytat: Papisotoromek
No wiesz, musieli czymś wytłumaczyć taką obsuwę, po drugie na kompach będzie można ustawić większą rozdzielczość itp. DX10, lepszy wygląd oświetlenia i w ogóle Uśmiech


Przecież obsuwa wynika z tego, że docelowo chcieli grę wydać najpierw na konsolach. Dodatkowe usprawnienia nie mają tu nic do rzeczy. DX10 jest w wielu grach, które wychodzą równocześnie na konsole i PC
0 kudosPietek=)   @   22:17, 29.08.2009
Mnie chodziło o to że poprawa grafiki była nie potrzebna bo i tak świetnie wygląda ale to normalka że zawsze coś tam poprawią Cool
0 kudosGirro   @   11:05, 30.08.2009
Ja tam trzymam kciuki żeby tego nie skopali, a tak to mogą sobie obsówe robić i tłumaczyć ją nawet grasującymi po studio zombii.
Dodaj Odpowiedź