Kilka słów o technologiach użytych przy produkcji Resident Evil 5 na PC
W wywiadzie dla PC Games Hardware, jeden z głównych kreatorów Resident Evil 5 - Masachika Kawata, powiedziała kilka słów o technologi zastosowanej przy konwersji tytułu na pecety.
Redmeer @ 28.08.2009, 23:31
"Redmeer"
pc, ps3, xbox 360
W wywiadzie dla PC Games Hardware, jeden z głównych kreatorów Resident Evil 5 - Masachika Kawata, powiedziała kilka słów o technologi zastosowanej przy konwersji tytułu na pecety.
Jak wiadomo, komputery osobiste mają w kwestii premiery najnowszego Residenta pewną obsuwę. Czas ten został poświęcony na modyfikacje silnika MT Framework, odpowiedzialnego za tworzenie elementów graficznych. W tym momencie kod idealnie zgrywa się zarówno z konsolami, jak i poczciwym piecykiem. Rokuje to świetnie na przyszłość, gdyż kolejne gry spod ręki Capcomu, dzięki posiadaniu takiego engine'u, będą mogły wychodzić na wszystkie platformy docelowe jednocześnie, co nas wszystkich zdecydowanie nie powinno martwić.
Deweloper zapewnia, iż nie jest to koniec prac nad MT Frameworkiem. Capcom obiecuje dostosowywanie go do możliwości każdej nowej konsoli czy high-endowych komputerów osobistych, co zaprocentuje wspaniałą wydajnością produktów opartych na tym właśnie kodzie. Trzymamy za słowo panią Kawatę, oby jej słowa nie były jedynie pustą, marketingową paplaniną.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler