Pierwsze prezentacje możliwości silnika Tech 5 w grze Rage!
id software, na czele z arcymistrzem kodowania, Johnem Carmackiem, od zawsze wyznaczało nowe standardy oraz tworzyło zupełnie innowacyjne techniki tworzenia grafiki komputerowej.
Redmeer @ 08.08.2009, 16:36
"Redmeer"
pc, ps3, xbox 360
id software, na czele z arcymistrzem kodowania, Johnem Carmackiem, od zawsze wyznaczało nowe standardy oraz tworzyło zupełnie innowacyjne techniki tworzenia grafiki komputerowej. Teraz właśnie zaczęli prezentować swoje najnowsze dziecko - silnik Tech 5, używany do kreacji gry Rage.
Niestety, nie jest to jeszcze fragment gameplaya, lecz zestaw screenshotów. Na video przyjdzie nam zapewne poczekać do tegorocznego QuakeConu lub GamesCom. Podobno jeden trailer wyrazi więcej niż 1000 screenów, ale na bezrybiu i rak ryba więc nie ma co gderać na te obrazki. Tym bardziej, iż są to doprawdy widoczki ekstraordynaryjne. Zupełnie nowy proces tworzenia grafiki, nazwany virtual texturing ma generować największe z dotychczas widzianych tekstur. Może i screeny są dopakowane względem realnego wyglądu, ale tak czy siak aż chce się je oglądać, co czynić możecie w tym newsie, jednakowoż pełny obraz sytuacji dojrzycie w naszej galerii.
Jak wiadomo, Rage. pojawi się na PC, X360 i PS3, w wersji określanej przeze mnie jako slow motion. Dlaczego? Po szczegóły zapraszam do tego newsa :). Kiedy nastąpi premiera tego zacnego tytułu nie wie ani Tadeusz R., ani najstarsi Indianie. Mam jednak nadzieję, iż nie dojdzie do tego po 2012 (koniec świata wedle kalendarza Majów - dop. bigboy177. Koniec świata według światowych mediów, wiecie - Euro 2012. - dop. Gany.), bo chcę jeszcze w tę produkcję sobie radośnie popykać.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler