Arkham Asylum w wersji na PC później!
Zarówno miła, jak i niemiła informacja dla wszystkich wyczekujących nowej gry z Człowiekiem Nietoperzem w roli głównej.
Tru @ 06.08.2009, 18:11
Mateusz "Tru" Prawda
pc, ps3, xbox 360
Zarówno miła, jak i niemiła informacja dla wszystkich wyczekujących nowej gry z Człowiekiem Nietoperzem w roli głównej. Eidos i Nvidia ogłosiły dziś, że doszły do porozumienia w sprawie obsługi Physx w Batman: Arkham Asylum, jednak cały proces implementacji technologii spowoduje przesunięcie daty premiery. Tak więc, nowy termin ukazania się gry w wersji na PC to 15 września dla Stanów Zjednoczonych oraz 18 września dla Europy. Przypomnę tylko, że w wypadku edycji konsolowych żadnej "obsuwy" raczej nie będzie, więc europejscy posiadacze Xboxa 360 oraz Playstation 3 będą mogli włożyć płytkę z Arkham Asylum do czytników swoich konsol już 28 sierpnia.
Jeszcze słówko o tym dlaczego posiadacze komputerów osobistych powinni czekać:
Technologia PhysX pozwoli jeszcze bardziej zaangażować gracza w Batman Arkham Asylum, poprzez wspomaganie renderowania fizyki obiektów w grze, co nie tylko podwyższy ogólną jakość, ale także stworzy głeboki, oraz bardziej przekonywujący świat.
Moim zdaniem, posiadacze pecetów po raz kolejny zostali potraktowani nie fair. PhysX rzeczywiście robi różnicę (chociaż nie powalającą), jednak żadni oficjele nie wmówią mi, że nie dało się zaimplementować go w grze wcześniej. Zamiast przesuwać datę premiery Eidos mógł chociażby wypuścić patch kilka tygodni po premierze. No chyba, że na rzeczy jest całkiem inny problem, a całe to tłumaczenie stanowi jedynie pretekst.
Dwie zamieszczone w newsie fotki przedstawiają wykorzystanie możliwości Physx, czy faktycznie robi to na Was aż tak piorunujące wrażenie ?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler