Pecetowa wersja Alan Wake wisi w powietrzu!
W roku 2005, twórca serii Max Payne, studio Remedy, zaanonsowało prace nad interaktywnym thrillerem psychologicznym na PC i konsole nowej generacji.
Redmeer @ 11.07.2009, 12:56
"Redmeer"
pc, ps3, xbox 360
W roku 2005, twórca serii Max Payne, studio Remedy, zaanonsowało prace nad interaktywnym thrillerem psychologicznym na PC i konsole nowej generacji. W roku 2006 sprecyzowano, iż chodzi o piecyki i Xbox 360, przy okazji konstruktywnie przesuwając daty premiery. Potem doszły kolejne zmiany i zadecydowano, że najpierw pojawi się na rynku wersja na X-pudła, potem zaś na PC. Okazuje się jednak, iż deweloper zmiennym jest, i to bardzo.
Przedstawiciel Remedy, w osobie głównego scenarzysty projektu - Sama Lake'a, wyjawił w wywiadzie dla czasopisma Edge, iż pewnikiem jest Alan Wake tylko dla Xbox 360, inne opcje są dyskutowane, na ten moment wiszą w powietrzu jako luźne koncepcje. Developer przyznaje, że chce zobaczyć reakcje graczy na konsolową wersję gry i w razie potrzeby podjąć odpowiednie kroki, gdyż istnieją obawy, że konwersje mogą nie mieć sensu.
Nie wiem skąd przychodzą producentom tak dziwne myśli, ale widać przeto, że większość z nich jest spowodowana bojaźnią o ewentualną wpadkę i brak zysku. A projekt Alan Wake na pewno pochłonął przez 4 lata procesu kreacji znaczne środki finansowe. Gra ukazać na rynku ma się w roku 2010.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler