Mass Effect 2 zakończy się rzeźnią?

Bardzo ciekawego wywiadu udzielił ostatnio pan Casey Hudson, programista ze studia Bioware, kierujący pracami nad rozwojem Mass Effect 2.

@ 12.06.2009, 11:10
pc, xbox 360

Mass Effect 2 zakończy się rzeźnią?

Bardzo ciekawego wywiadu udzielił ostatnio pan Casey Hudson, programista ze studia Bioware, kierujący pracami nad rozwojem Mass Effect 2. Na wstępie wiadomości chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że dalsza jej treść zawiera pewne spoilery, jeżeli chodzi o konkretne kwestie związane z produkcją, w związku z czym czytacie to na własną odpowiedzialność. Niezdecydowani nas opuścili? No dobrze, w takim razie zabieramy się do ujawniania zagadnień, którymi deweloper podzielił się z serwisem NowGamer.

Przede wszystkim powiedziano słów kilka o bohaterach, mających wspierać nas w przemierzaniu galaktyki i rozwijaniu wątków fabularnych. Jak się okazuje, żaden ze wcześniej poznanych towarzyszy nie wejdzie raz jeszcze w skład kierowanego zespołu, choć naturalnie spotkamy ich na swej drodze. Ponadto zapowiedziano, że liczebnie drużyna stanie się pokaźniejsza i o wiele bardziej zróżnicowana. Mają o tym zadecydować nie tylko tarcia charakterów i podział opinii, ale także uwzględnienie nowych, niespotkanych wcześniej ras zamieszkujących uniwersum.

Mass Effect 2 zakończy się rzeźnią?

O co jednak chodzi ze wspomnianą w nagłówku "rzeźnią"? Pozwólcie, że przytoczymy tu słowa Hudsona, wyjaśniającego całość szczegółowo i składnie:

Na początku gry zaczniecie mieć wyobrażenie o czymś naprawdę przerażającym i niebezpiecznym, co będziecie musieli zrobić na samym końcu gry. Aby się do tego przygotować, zostaniecie zobligowani do zebrania załogi, stworzenia najlepszego zespołu z możliwych, rozbudowy statku i dopiero wtedy, kiedy uznacie że jesteście gotowi, ruszycie zmierzyć się z postawionym wyzwaniem. Jeżeli nie zadbacie o sporą ilość rzeczy lub podejmiecie błędne decyzje, historia zakończy się prawdziwą masakrą, a ludzie, którzy podążali za Wami, zginą. To właśnie jedno z zakończeń - wyjaśnił Casey.

Swoboda posuwająca się do tego stopnia, że nawet teoretycznie przegrana sprawa i źle wykonane zadanie mogą stanowić zwieńczenie sequela? Interesujące, jednakże jesteśmy przekonani, że i tak zechcecie uniknąć rozlewu krwi i zrobić wszystko jak należy. No, przynajmniej za pierwszym razem, prawda?


Sprawdź także:
Mass Effect 2

Mass Effect 2

Premiera: 26 stycznia 2010
PC, XBOX 360, PS3

Mass Effect 2 to druga część gry RPG, stworzonej przez studio BioWare. Kosmiczna saga trwa nadal, a czyhające w przestrzeni niebezpieczeństwa jeszcze nigdy nie były tak z...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdavid31121   @   14:01, 30.03.2010
Wiele zakończeń fajnie ale z tym zakończeniem to jak by game over