Patch oraz DLC do F.E.A.R 2 już jest!
W czeluściach Internetu pojawił się z dawien dawna oczekiwany patch do gry F. E.
Redmeer @ 12.06.2009, 09:43
"Redmeer"
pc
W czeluściach Internetu pojawił się z dawien dawna oczekiwany patch do gry F.E.A.R. 2: Project Origin, w wersji na komputery osobiste. Generalnie to uraczył on nas swoją obecnością już w zeszłym tygodniu, jednakże spece od marketingu z Monolith wykoncypowali, iż najlepiej najpierw dać rozszerzenie użytkownikom sieci Steam, dopiero później zaś całemu światu. No cóż, nie po raz pierwszy i daję głowę, że nie ostatni, deweloperzy kierują się irracjonalnymi zasadami - i to nie tylko w Polsce.
Wracając do samego add-onu i łatki. Patch otrzymał numerek 1.04 i waży, bagatela, 900 MB (z tego też powodu na łamach naszego portalu w dziale Download pojawi się dopiero w godzinach wieczornych. Jak tylko to nastąpi, niezwłocznie damy znać o tym fakcie). Jego rozmiar tłumaczy skompilowane z nim DLC, nazwane Armored Front.
Określenie DLC przypisano trochę na wyrost, ale ważne, że wszystko pozostaje w ramach panującej mody. Kiedyś się po prostu pisało map-pack i wszystko było wiadomo, teraz byle skin do Winampa to już Downloadable Content. No, może lekko koloryzuję, jednak ta tendencja jest wręcz idiotyczna, IMO.
W rozszerzeniu dwie nowe mapki i cztery "skiny" postaci. Lokacje nazwano Decoy i Conductor. Pierwsza z nich to po prostu teren szkoleniowy, z nieodłącznymi "target dummies". Ot, przyszedł czas by zrobić tutorial do gry. Nie powiem, timing developera wręcz mistrzowski. Conductor - jak sama nazwa wskazuje - to obszar stacji kolejowej, ze wszelkimi atrakcjami spotykanymi w takim miejscu. Będą więc pociągi, strzelanie w stopy spod wagonu i zabawa w kampera między pociągami.
Podsumowując, wiele tego nie ma, azaliż darowanemu koniowi się w oczy nie zagląda, toteż w Armored Front zaopatrzyć się warto, choćby ze względu na szereg poprawek gameplaya w patchu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler