Assassin's Creed 2 - kilka nowych informacji.
Przedstawiciel Ubisoftu, a konkretnie teamu pracującego nad Assassin's Creed II, imć Sebastien Puel, wyjawił kilka interesujących szczegółów na temat tejże produkcji, notabene jednej z najbardziej wyczekiwanych obecnie gier komputerowych.
Redmeer @ 10.06.2009, 22:48
"Redmeer"
pc, ps3, xbox 360
Przedstawiciel Ubisoftu, a konkretnie teamu pracującego nad Assassin's Creed II, imć Sebastien Puel, wyjawił kilka interesujących szczegółów na temat tejże produkcji, notabene jednej z najbardziej wyczekiwanych obecnie gier komputerowych.
Przede wszystkim, opowiadana historia zaskoczy nas swą nieprzewidywalnością. Koniec ze schematem "zabij x przeciwników" - gra ma dawać więcej możliwości, questy od NPC-ów będą bardziej urozmaicone i nieschematyczne. Oczywiście nie znaczy to, iż nagle zlecenia staną się bezkrwawe, nadal spory procent misji oprze się na eksterminacji wrogich celów. Uwagę zwraca się też ku temu, by nie przesadzić w wariacjach i zbalansować gameplay optymalnie dla każdego rodzaju zadań.
System walki oprze się na znanych nam wszystkim zasadach z "jedynki", aczkolwiek większego znaczenia nabierze rozważne planowanie ataku, sama AI i umiejętności bohatera stworzą szereg nowych możliwości, znamienicie urozmaicających rozgrywkę. Nie ma opcji, by zabijanie strażników opierało się na beznamiętnym i ustawicznym duszeniu jednego klawisza, choć nie równa się to z kolei temu, że program zmusi nas do zaangażowania większości palców obu rąk. Co więcej, istotny stanie się nawet typ dzierżonej przez adwersarza broni, ponieważ w zależności od jej rodzaju gra da nam odrębne możliwości wykorzystania sytuacji.
Teoretycznie prezentuje się to wszystko świetnie, można by rzecz, idealnie. Jak to się przyrówna do faktycznego obrazu, dane nam zobaczyć będzie dopiero po premierze Assassin's Creed II. Niemniej, kciuki trzymam ściśle by wszystko poszło tak, jak twórcy mówią, a my sobie życzymy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler