Garść informacji o Arcania: A Gothic Tale
Studio JooWooD. uraczyło nas toną nowych screenów, artworków i informacji na temat swego najpilniej doglądanego dziecka, spadkobiercy schedy serii Gothic - gry Arcania: A Gothic Tale.
Redmeer @ 23.04.2009, 20:09
"Redmeer"
pc
Studio JooWooD. uraczyło nas toną nowych screenów, artworków i informacji na temat swego najpilniej doglądanego dziecka, spadkobiercy schedy serii Gothic - gry Arcania: A Gothic Tale.
Postaram się pokrótce wyłowić najważniejsze zapowiedzi twórców (nawiasem, wszystkie brzmią huraoptymistycznie i iście promocyjnie - wiecie o co chodzi :> ). Ochy i achy producent wznosi na temat w pełni eksplorowalnego środowiska, z płynnie zmieniającym się klimatem i pogodą. Sam świat okraszony będzie fauną i florą, która w końcu zacznie stwarzać choć pozory naturalnej (vide niesławne jelenie z Gothic III). Miasta, wsie i pojedyncze budynki mają wyglądać niesamowicie, dzięki zaawansowanej grze świateł i unikatowym ujęciu poświaty. Nie można zapomnieć o cieniach, które zapewni nam generowane w pełni losowo zachmurzenie oraz zmieniające się pory dnia. Potem jest jeszcze bełkot o zupełnie nowej jakości grafiki, muzyki, megainteligentnych NPC blablabla itd. (zapowiadają jak zawsze wspaniałości, ciekawe jak w praniu wyjdzie).
Podsumowania tego nie będzie, lepiej na screeny popatrzeć, wszak podobno jeden obrazek wyraża więcej niż 1000 słów.
Aha, wspomnę też o minimalnych wymaganiach sprzętowych Arcania: A Gothic Tale:
- System operacyjny Windows XP/Vista
- DirectX 9.0c lub wyższa wersja
- 10 GB miejsca na twardzielu
- procesor klasy Pentium 4 3.2GHZ, AMD Athlon 3500+
- RAM: 1GB (Windows XP), 1.5GB (Windows Vista)
- grafika z Shader Model 3, minimum zalecane to od Radeona 1800XT w górę lub, analogicznie, od GeForce 6800
- karta dźwiękowa zgodna z DirectX 8.1
- napęd DVD, mysz, monitor i inne popierdółki
Słówko komentarza. Wymagania wydają się podejrzanie niskie. Ale to czy programiści ze studia Spellbound nabijają nas w marketingową butelkę, czy też są mistrzami optymalizacji kodu, orzekniemy dopiero po premierze.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler