Recenzja gracza - F.E.A.R. (PC)
Gra jest całkiem straszna. Graczowi spodoba się zachowanie sztucznej inteligencji i pomysłowe etapy koszmarów.
Opis:
Rozgrywka przypomina Soldier of Fortune lub Max Payne w stylu horror.
Gracz poznaje fabułę przez automatyczną sekretarkę i przerywniki.
Nie jest aż tak straszna jak opowiadają, zwłaszcza, że koszmary pojawiają się tylko na początku i pod koniec gry. Mogłyby się pojawiać w bardziej regularnych odstępach czasu.
Wyjątkowymi cechami gry są: wiarygodne zachowanie przeciwników, wyróżnienie efektów cząsteczkowych i systemu ragdoll, ciekawe sekwencje horroru.
Zalety:
– ciekawe mapy z kilkoma ścieżkami prowadzącymi do celu.
– realistyczna taktyka przeciwników.
– dobrze wybrane momenty, w których pojawiają się strachy.
– bezpieczne chodzenie po drabinach.
– niezła grafika: modele i tekstury są przeciętne, za to oświetlenie i efekty błyszczą.
Wady:
– mała czcionka napisów.
– monotonia. Gracz strzela do tych samych przeciwników z tej samej broni i wykonuje te same akcje.
– bohaterowie poboczni, nie wiem po co w ogóle są? Pojawią się na chwilę, a potem przez 3 rozdziały nie widać ich. Same postaci są płytkie.
Błędy:
– ciała przeciwników mogą wnikać w obiekty.
– przy wczytywaniu gry na początku drugiego rozdziału broń przez kilka sekund nie wyświetla się poprawnie.
– strzelając w ścianę dziury po kulach mogą pojawić się na podłodze sąsiedniego pomieszczenia.
Dobra |
Grafika: Fajna rzecz, że producenci postawili na cienie i efekty zamiast tekstur uber HD. |
Genialny |
Dźwięk: Wyśmienity. Dźwięki dobrej jakości, muzyka pasuje do gry. |
Świetna |
Grywalność: Wciągająca gra. Z czasem pojawia się monotonia. |
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler