Sacred 2: Fallen Angel (PC)

ObserwujMam (240)Gram (86)Ukończone (42)Kupię (50)

Sacred 2: Fallen Angel (PC) - recenzja gry


@ 31.10.2008, 00:00
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!



Na pochwałę zasługuje również oprawa dźwiękowa i muzyczna. Podczas rozgrywki słyszymy bardzo dobrze nagrane dialogi, nasz bohater wypowiada setki różnych kwestii, a postaci niezależne mówią naturalnie i świetnie przekazują odczuwane emocje. Muzyka również oddaje klimat rozgrywki, a jako ciekawostkę dla fanów zespołu Blind Guardian mogę zdradzić, że podczas zabawy jest możliwość zobaczenia i usłyszenia ich koncertu. Deweloper ściśle pracował z formacją, przeniósł ich ruchy na ekran komputera dzięki technice Motion Capture i wrzucił jedne z najlepszych kawałków zespołu. Zadanie, w którym pomagamy jego członkom jest jednym z moich ulubionych!

Na koniec zostawiłem sobie akapit, w którym nieco ponarzekam. Po pierwsze, w menu głównym w oczy rzuca się opcja rozgrywki wieloosobowej. Jako, że w przedstawicieli gatunku RPG fajnie pogrywa się w większej ekipie, postanowiłem sprawdzić w jaki sposób funkcjonuje to w Sacred 2. Niestety, ku mojemu zaskoczeniu miałem problemy z połączeniem. Po kilku próbach stwierdziłem, że nie ma to sensu i zdecydowałem się poczekać aż deweloper udostępni jakąś łatkę. Kilka dni później poprawka zadebiutowała w sieci i mogłem wreszcie się zalogować. Moja radość nie trwała jednak zbyt długo, bowiem po kilkudziesięciu minutach zabawy zostałem brutalnie wyrzucony do pulpitu. Sytuacja ta powtórzyła się jeszcze kilka razy, skutecznie zniechęcając mnie do zabawy.

Sacred 2: Fallen Angel (PC)

Niedociągnięcia widać także w polskiej wersji językowej programu. Firma Cenega Poland, chcąc zadowolić polskich graczy wydała grę na naszym rynku praktycznie bez opóźnienia w stosunku do premiery w innych częściach świata. Niestety rezultatem pośpiechu jest sporo błędów i niedociągnięć natury rzeczowej. Bardzo często natrafiamy na sytuacje, gdy na ekranie pojawia się nazwa jakiegoś nieistniejącego przedmiotu czy też bezsensownie ochrzczona broń. Wraz z publikacją kolejnych łatek problemy powoli znikają, aczkolwiek jeszcze trochę poczekamy nim Sacred 2 będzie bezbłędny!

Podsumowując, Sacred 2: Fallen Angel to na chwilę obecną najlepsza gra z gatunku Hack’n’Slash. Tytuł oferuje ogromny świat, mnóstwo opcji modyfikacji naszego bohatera, świetnie opracowany wątek fabularny oraz wręcz zabójczą oprawę audio-wizualną. Myślę, że do czasu premiery Diablo III, najnowsze dzieło studia Ascaron nie uświadczy żadnej konkretnej konkurencji. A sam Pan Grozy będzie się musiał ostro napocić żeby przebić swojego rywala!


Długość gry wg redakcji:
39h
Długość gry wg czytelników:
43h 59min

oceny graczy
Genialna Grafika:
Silnik graficzny to prawdziwe arcydzieło. Choć nie jest on w stu procentach dopracowany, to jestem pewny, że wkrótce wszelkie problemy znikną i pozostanie tylko czysty zachwyt.
Genialny Dźwięk:
Wszystko co dobiega z głośników komputera trzyma wysoki poziom. Ciekawostką jest wprowadzenie do gry zespołu Blind Guardian.
Genialna Grywalność:
Możliwość zabawy są praktycznie nieograniczone. Sacred 2: Fallen Angel jest jedną z najbardziej rozległych gier RPG w historii.
Świetne Pomysł i założenia:
Świetna Interakcja i fizyka:
Słowo na koniec:
Błędy potrafią zirytować, nie ma ich jednak na tyle by całkowicie zniechęcić gracza do zabawy. W ten tytuł na pewno warto zagrać!
Werdykt - Świetna gra!
Screeny z Sacred 2: Fallen Angel (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMarcus00   @   14:16, 27.12.2010
jak ja to kocham. Wszystkim działa, a mnie nie! Ahaha! No to bomba...