Agatha Christie: And Then There Were None (PC)

ObserwujMam (20)Gram (13)Ukończone (6)Kupię (7)

Agatha Christie: And Then There Were None (PC) - recenzja gry


@ 02.02.2006, 00:00
"Marcianson"


Ciekawym „smaczkiem” fabularnym w grze, nie nawiązującym do książki jest znajdująca się na wyspie, prócz wilii, Tajna Baza Agentów w niedalekiej przeszłości działająca na rzecz królowej, której zwertowanie nie przyjdzie nam łatwo.

Agatha Christie: And Then There Were None to dopracowana gra przygodowa, w której tylko od nas zależy co zrobimy, gdzie pójdziemy i jakie wyciągniemy z zaistniałej sytuacji wnioski. W grze także spotkamy się z kilkoma nieskomplikowanymi, acz ciekawymi łamigłówkami, obok których obojętnie przejść nie będzie można

Sama rozgrywka jest prosta – łatwe do pojęcia posunięcia Patricka pozytywnie wpływają na zabawę. Odpowiada za to nie zbyt trudny i pomocny interfejs. W dodatku od czasu do czasu grę będą nam przerywać krótkie filmiki nawiązujące bezpośrednio do fabuły i łączące je w bardziej efektowną całość.

Grafika „I nie było już nikogo...” bardzo dobrze podkreśla całą rozgrywkę. Piękna wyspa nie pozostawia nic do życzenia, a ładne zachody słońca, realnie odwzorowane warunki pogodowe oraz bardzo dobrze zrobione postacie, są wręcz idealne. Wielkim plusem w grze także jest miły dla ucha dźwięk, niekiedy podsycający atmosferę w dreszczowych momentach.

Agatha Christie: And Then There Were None (PC)

Bugów i niedociągnięć w grze wiele nie ma. Małe błędy nie wpływają na jakość i atmosferę dobrze zrobionego programu. Jedyną wadą, która w znacznym stopniu dotyka Polaków jest brak dystrybutora. Szkoda, że tak dobra gra nie będzie łatwa dla Nas do pozyskania.

Agatha Christie: And Then There Were None wzbudziła we mnie pozytywne uczucia. Wspaniała fabuła, interesująca rozgrywka, piękna grafika oraz miły dla ucha dźwięk czynią z niej nie przeciętną przygodówkę. Wszechobecne plusy oraz zalety zacierają ślady małej ilości bugów. W związku z wyrafinowaniem i pełnym pozytywności uczuciem mianuje powyższa grę, grą dobrą i wystawiam jej mocne 9.


Długość gry wg redakcji:
13h
Długość gry wg czytelników:
6h 30min

oceny graczy
Genialna Grafika:
Genialny Dźwięk:
Świetna Grywalność:
Genialne Pomysł i założenia:
Świetna Interakcja i fizyka:
Słowo na koniec:
Werdykt - Genialna gra!
Screeny z Agatha Christie: And Then There Were None (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?