Age of Empires III (PC)

ObserwujMam (348)Gram (110)Ukończone (70)Kupię (26)

Age of Empires III (PC) - recenzja gry


@ 03.11.2005, 00:00
"Ronin"


Fakt już sama obecność takiego obozu pozytywnie wpływa na opinie, ale jakby w chwilach zagrożenia mieszkańcy uciekli do swoich wigwamów to ten urok byłby jeszcze większy. Wiem, wiem powiecie pewnie że się czepiam niewiadomo czego, ale już taka moja rola. Teraz na odmianę przyczepie się do przyrody, a konkretnie do drzewa. Teraz pewnie niektórzy z was pomyśleli sobie „ Co mu drzewo przeszkadza ?” Jednak nie samo drzewo mi przeszkadza, jednak jego brak, ale jaśniej. Wysyłamy robotnika (drwala) aby ścinał drzewa. Dzielnie podchodzi pod jakieś, wyciąga siekierę i łup ! Póki co wszystko w porządku, korona drzew nawet rusza się ( drga ) pod wpływem uderzeń. Jednak kolejność wydarzeń która nastąpi zaraz po tym jak drwal zaczął rąbać jest moim zdaniem zamieniona. Otóż najpierw dość długo drwal wali siekierą w drzewo dostarczając nam surowców, a dopiero potem drzewo się przewraca i na dodatek znika ! Na mój rozum, najpierw powinno się przewrócić a potem zostać porąbane na surowiec dla nas. No a tutaj po przewróceniu się – czary mary znika, UFO porwało ? Nie wiem w jaki sposób programiści sobie to wytłumaczyli, no ale dobra. Zostawmy już może te małe niedociągnięcia i przejdźmy do spraw pozytywnych, których niewątpliwie jest tutaj więcej i są bardziej istotne od wyżej wymienionych minusów.
Zacznijmy może, ogólnie od wyglądu zaprezentowanego nam na mapach świata, nie mówię tutaj o grafice AA i tym podobnych sprawach, a o czymś ważniejszym, co ma wpływ na klimat gry, bo ten bezdyskusyjnie jest ważniejszy od najładniejszej grafiki.

Age of Empires III (PC)

Naprawdę czapki z głów – chłopaki z ES stanęli na wysokości zadania, pokazali nam świat jeszcze bardziej zróżnicowany niż miało to miejsce do tej porty, ale ja się tutaj rozpisałem a czas na konkrety. Tereny – na pewno nie można powiedzieć o monotonii, będziemy mogli przemaszerować przez typowo lesiste tereny, stepy, pustynie, ośnieżone krainy czy tropiki, przepłynąć bo jeziorach, rzekach i morzach. Co najważniejsze nie wygląda to wszystko… normalnie, każdy rodzaj terenu ma w sobie coś co sprawia że wygląda bardzo realistycznie i zachwyca gracza. Niewątpliwie mają na to wpływ np. takie dodatki jak wszelkiego rodzaju zwierzęta, a jest ich tutaj cała masa. I ich występowanie również jest zależne od terenu. Na tropikalnym obszarze nad naszą osadą będzie na przykład przelatywać papuga, ale już nad terenami lesistymi czy górskimi w powietrzu zobaczymy orła. A na ziemi możemy spotkać wszystko od pływających po stawie kaczek do niedźwiedzi w lesie. Na łąkach na przykład widzimy pasące się owce, przy wodopoju stado saren i jeleni. Gdzieś na szlaku przy szczątkach wozu kupieckiego widzimy stado wilków wyjadających co się da z wozu. Oczywiście spotkamy jeszcze mnóstwo innych zwierząt jak gepardy czy bizony, nawet aligatora ujrzymy. Wodne środowisko również nie pozostaje dłużne - masa przeróżnych ryb. Ciekawą nowością jest wprowadzenie zwierząt gospodarskich. Możemy sobie sami wyhodować owce, krowę, mamy możliwość stworzenia nawet psa. Także mamy tutaj naprawdę bogaty zwierzęcy świat.


Screeny z Age of Empires III (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?