Królik Bystrzak dla zerówki: Lot do Balonii (PC)

ObserwujMam (2)Gram (14)Ukończone (1)Kupię (6)

Królik Bystrzak dla zerówki: Lot do Balonii (PC) - recenzja gry


@ 19.01.2005, 00:00
"Cates"

Królik Bystrzak dla zerówki: Lot do Balonii, jest to program edukacyjny w postaci gry dla dzieci w wieku szkolnym a w szczególności, dla uczniów zerówki. Pierwsze programy z cyklu z Królikiem, powstały już w latach 80-tych, zdobyły sobie sławę w Europie, Azji i Ameryce, zostały przetłumaczone na wiele języków.

Królik Bystrzak dla zerówki: Lot do Balonii, jest to program edukacyjny w postaci gry dla dzieci w wieku szkolnym a w szczególności, dla uczniów zerówki. Pierwsze programy z cyklu z Królikiem, powstały już w latach 80-tych, zdobyły sobie sławę w Europie, Azji i Ameryce, zostały przetłumaczone na wiele języków. W Polsce pojawiły się na przełomie 2002 i 2003 roku. Posiadają rekomendację Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu.

Po tak oficjalnym wstępie, czas na opis gry.
Na samym początku zostajemy przywitani - dosłownie, ponieważ po wpisaniu swojego imienia, dziecko słyszy zwrot grzecznościowy skierowany do siebie "Witaj Kingo...". To bardzo miły wstęp do zabawy. Każde z dzieci, które chciałoby grać, może utworzyć swój własny profil i prowadzić w nim swoją własną grę.

Królik Bystrzak dla zerówki: Lot do Balonii (PC)

Poznajemy bohaterów zabawy, są to Królik Bystrzak i jego przyjaciel Lew. Opowieść zaczyna się w momencie, gdy ich podniebny statek Lotylla, zostaje uwięziona w folii bąbelkowej, na wyspie zwanej Balonia. Muszą tam pozostać, do czasu, aż będą mogli rozpakować Lotyllę. Jednak, aby mogli tego dokonać, muszą zmierzyć się z kilkoma zadaniami.

Królik i Lew spotykają Żółwiczkę, która wręcza im Skrzynka i Książkę i tłumaczy, co powinni dalej robić. Książka posłuży jako pomoc a do Skrzynka muszą zapakować pięć instrumentów dla orkiestry przy zamku. Aby zdobyć te instrumenty muszą wykonać kilka różnych zadań w wielu miejscach w Balonii.



Tak, więc bohaterowie rozpoczynają swoją podróż. Na plaży spotykają Rozgwiazdę, która proponuje im zabawę w zapamiętywanie par liter, cyfr i kolorowych figur geometrycznych. W rozsypanych ośmiu małżach należy zapamiętać cztery pary i dopasować je do siebie. Koło plaży znajduje się tropikalny las, w którym mieszkają piękne motyle. Mają one wielki problem. Ich kokony pomieszały się i gracz musi ułożyć je w odpowiedniej sekwencji kolorów i figur, aby mogły się z nich wykluć młode motyle.

Królik Bystrzak dla zerówki: Lot do Balonii (PC)

Aby przelecieć na drugi koniec wyspy, można skorzystać z usług transportowych Świnkolotki. Zamiast biletu trzeba do jej skrzydeł przyczepić odpowiednią ilość balonów, aby można było wystartować. Gdy znajdziemy się już po drugiej stronie, mamy do wyboru trzy punkty, w których musimy wygrać instrumenty.

U pani Ślimaczki na poczcie, bawimy się w dopasowywanie balonów do przesyłek. Każda paczka, jest podczepiana do kilku balonów różnego rozmiaru, koloru i kształtu i wysyłana drogą powietrzną do odbiorcy. Zadaniem gracza jest napompowanie balonów do odpowiedniej wielkości i przyczepienie ich w odpowiedniej kolejności do paczki.



Screeny z Królik Bystrzak dla zerówki: Lot do Balonii (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?