Industry Giant II (PC)

ObserwujMam (32)Gram (11)Ukończone (1)Kupię (2)

Industry Giant II (PC) - recenzja gry


@ 22.12.2004, 00:00
Piotrek "Seth" Chmielewski

Industry Giant 2 to gra ekonomiczna, która wyjechała ze studia JoWooD i została wydana w Polsce przez CD Projekt. Industry Giant 2 to gra o bardzo dobrej grafice.

Industry Giant 2 to gra ekonomiczna, która wyjechała ze studia JoWooD i została wydana w Polsce przez CD Projekt.

Industry Giant 2 to gra o bardzo dobrej grafice. Budynki produkcyjne, sklepy, magazyny, środki transportu oraz miasta wykonane są idealnie. Nie ma się w zasadzie do czego przyczepić. Każdy element grafiki posiada właściwy sobie wygląd, więc nie przytrafią nam się sytuacje, w których przez pół gry będziemy zastanawiać się nad tym, czy to jest pociąg, czy też wagon, a może jednak samochód. Całość grafiki prezentuje się ciekawie i w przypadku gry typu Industry Giant 2 sprawdza się znakomicie.

Industry Giant II (PC)

Oprawa dźwiękowa jest dobra. Muzyka jest przyjemna, jednak powtarza się ona, niestety w kółko. Po jakimś czasie z powodu monotonii muzyki, po prostu przestajemy ją słyszeć i zwracać na nią jakąkolwiek uwagę. Odgłosy pociągów, które wjeżdżają na stację, czy samochodów podążających do terminalu, są dobre i realistyczne.

Celem gry jest wzbogacenie się poprzez produkcję i sprzedaż produktów w mieście. Czas gry to głównie początek XIX i XX wieku. Produkty, które produkujemy pojawiają się z precyzją historyczną, czyli tak samo jak było naprawdę. Wraz ze zwiększeniem sprzedaży, miasto, w którym mamy sklepy rozwija się zwiększając popyt, a zarazem nasz dochód. W grze mamy masę działów produkcji, począwszy od prymitywnej farmy, a skończywszy na wielkich fabrykach. Do produkcji różnych przedmiotów będą potrzebne surowce, które pozyskamy w kopalniach, a potem przerobimy w hutach. Następnie transportujemy je do fabryki gdzie zostają wykonane z nich różnego rodzaju przedmioty, a potem już tylko do sklepu, i sprzedajemy.

Industry Giant II (PC)

Do transportowania towarów będziemy używać samochodów, pociągów, łodzi czy samolotów, które wraz z biegiem lat będą ewoluować i będziemy otrzymywać do naszej dyspozycji modele coraz nowsze, szybsze oraz o większej ładowności. Wszelkie produkty, czy też półfabrykaty będziemy zwozić i trzymać w magazynach. Następnie dzięki naszej rozbudowanej sieci transportowej będą one trafiać do sklepów w mieście. A z nich już tylko do rąk klientów.

Pomimo, iż jest duża ilość surowców i produktów to jednak kilku istotnych brakuje. Przykładem może być węgiel, którym napędzane są nasze pociągi. Nie mamy możliwości zakupowania go, ani wydobywania, pociągi same znikąd go wyszukują i napychają się nim do syta. Węgiel oczywiście mógłby mieć także inne przeznaczenie, mógłby jeszcze służyć np. jako materiał opałowy do ocieplania domów... Sporym błędem jest brak możliwości sadzenia drzew, których po 35 latach udziału naszej firmy w przemyśle meblowym czy papierniczym zaczyna brakować. Jedyną możliwością jest branie drzewa z innego końca planszy, co się raczej nie opłaca. A taki stan rzeczy powoduje, że nasza firma wycofuje się z jakichkolwiek działań w tym przemyśle.

Do wyboru mamy bardzo ciekawą kampanię, która pomoże nam się sprawdzić w ekonomii, handlu i wszystkim co z nim związane, oraz normalną mapę która oferuje nam wszystkie możliwości budowy budynków i trenowania swoich umiejętności.


Industry Giant II (PC)

Podsumowując, gra jest bardzo dobrym odzwierciedleniem produkcji i sprzedaży własnych produktów, o bardzo dobrej grafice, trochę gorszej muzyce i dużej grywalności. Jednym słowem w Industry Giant 2 warto zagrać i serdecznie grę polecam.


Długość gry wg redakcji:
0h
Długość gry wg czytelników:
nie podano

oceny graczy
Genialna Grafika:
Genialny Dźwięk:
Genialna Grywalność:
Genialne Pomysł i założenia:
Genialna Interakcja i fizyka:
Słowo na koniec:
Werdykt - Genialna gra!
Screeny z Industry Giant II (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?