NeverWinter Nights (PC)

ObserwujMam (386)Gram (56)Ukończone (100)Kupię (10)

NeverWinter Nights (PC) - recenzja gry


@ 15.12.2004, 00:00
Piotrek "Seth" Chmielewski

"Neverwinter Nights" to wyśmienita gra RPG osadzona w ogromnym świecie Forgotten Realms. Nad jej powstaniem pracowała firma BioWare odpowiedzialna m.

"Neverwinter Nights" to wyśmienita gra RPG osadzona w ogromnym świecie Forgotten Realms. Nad jej powstaniem pracowała firma BioWare odpowiedzialna m.in. za obie części "Baldur`s Gate" czy "Icewind Dale", które przypadły do serca graczy na całym świecie.

NeverWinter Nights (PC)

Grafika 3D w NeverWinter Nights jest bardzo ładna, wszystkie elementy są cudowne. Lecz czasami (przy niższych detalach) gdy przyjrzymy obiektom które nosi nasz bohater widać troche "spłaszczenie" (zbroja czy hełm czasem wyglada jak
prostopadłościan a nie jak powienien być,okrągły). Co do oprawy dźwiękowej to nie mam prawie zarzótów. Muzyka najczęściej dostraja się do wydażeń dziejących się w naszym otoczeniu np. podczas kiedy ktoś nas atakuje zmienia się nastrój muzyczny.
Tak samo jest gdy np. wchodzimy do tawerny słyszymy muzykę i przyjazny nastrój, a gdy jesteśmy w zbuntowanym więzieniu słyszymy jek, płacz i krzyki ofiar.

NeverWinter Nights (PC)

Co do polskiej wersji nie mam zarzutów (tłumaczył CD - Projekt). Każde kwestje mówione przez głównych bohaterów gry są bardzo dobre, a dialogo przejrzyste i zrozumiałe. Każda postać w grze nawet mając małą kwestię i tak mówi po polsku.
Jedną zalet tej gry, jest tworzenie nowej postaci i awnsowanie jej na wyżzy poziom. menu tworzenia postaci jest rozbudowane jak na prawdziwego RPG-a przystało, i trzeba konkretnie sie zastanowić jaką rasą i klasą bohatera bedziemy grać.

NeverWinter Nights (PC)

Gdy już stworzyliśmy naszą wspaniałą postać zaczynamy w Akademii NeverWinter. Po przejściu samouczka, idziemy do głównej komnaty gdzie w niespodziewany sposób atakują nas kilku Tajemniczych Magów i Goblin (ci pierwszi robią masakre w Głównej komnacie)
Dziwnym trafem przeżyłeś jako jedyny rekrut z Akademii któremu udało się wyjść ze zniszczonego Budynku. I tu zaczyna się nasz piękna przygoda, której początek daje nam Wielka Leady Aribeth. Wykonując główną misję natrafimy na kilkadziesiąt misji pobocznych,
a po osiągnięciu wyższego pozimou nasz towarzysz broni daje nam zadanie, które warto wykonywać. W czasie naszej podróży natrafimy nie tylko na miło nastawionych ludzi, ale także na niemiło nastawione bestie i złoczyńców, które po walce wzbogacą naszą posatć o dodatkowe
punkty doświadczenia. A do zabicia ich graczowi bedzie pomagała masa bronie (m.in. miecze, maczugi, kosy, sierpy,kusze, proce, łuki), oraz elemnty panczerza (zbroja, rękawice, hełm, buty, pas, tarcza). wspomagać nas będą, oprócz towarzysza (mag może mieć aż 3 towarzyszy),
magiczne pierścienie i amulety, które będą podwyszać nasze cechy i umiejętności.Jeszcze jedną rzeczą w NWN jest to, że prawie wszystki rzeczy mają swój opis:), który warto jest przeczytać.
niestety każda gra ma swoje dobre i złe strony (niewiem czy jest gra która by dla wszystkich siępodobała).

NeverWinter Nights (PC)


Długość gry wg redakcji:
34h
Długość gry wg czytelników:
34h 13min

oceny graczy
Genialna Grafika:
Świetny Dźwięk:
Genialna Grywalność:
Genialne Pomysł i założenia:
Genialna Interakcja i fizyka:
Słowo na koniec:
Werdykt - Genialna gra!
Screeny z NeverWinter Nights (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?