Rozwój gier cz. 2: Koncepcje
Poprzednia część tego artykułu była poświęcona stronie technicznej rozwoju gier. Jest to trudne, ale dzięki różnego...
Poprzednia część tego artykułu była poświęcona stronie technicznej rozwoju gier. Jest to trudne, ale dzięki różnego...
Dobry monitor to jeden z najistotniejszych elementów komputera. I nie chodzi tutaj tylko i wyłącznie o osoby, które...
Kolejny czwartek, a to oznacza następny artykuł z serii RetroStrefa. Tym razem bierzemy na celownik kultową i...
Ten tekst miał być poświęcony koncepcyjnej stronie gier. Miał. Ale zrobiła się dygresja. Tak wielka, że w sumie...
Kolejny czwartek, a to oznacza następny artykuł z serii RetroStrefa. Tym razem bierzemy na celownik intrygujące,...
Nastał grudzień, a więc na Rynku Xbox Live wylądowała druga paczka samochodów do Forza Motorsport 4, zatytułowana...
Święta już za pasem, więc nadszedł czas na wyzbycie się ciężko odkładanych pieniędzy. Każdy lubi dostawać prezenty,...
Kolejny czwartek, a to oznacza następny artykuł z serii RetroStrefa, tym razem bierzemy na celownik jednego z...
Można się rozwijać, bądź zwijać. To fundamentalne prawo wszechświata. Rozwój to coś więcej niż postęp, który ma...
W połowie zeszłego miesiąca mogliście zaznajomić się z recenzją gry Władca Pierścieni: Wojna na Północy autorstwa...