Premiery miesiąca - sierpień 2018
Phantom Doctrice (PC, Xbox One, PlayStation 4) | 14 sierpnia |
---|
Polski XCOM – tak najkrócej można by scharakteryzować Phantom Doctrice, turową strategię od rodzimego studia CreativeForge Games, mającego na koncie m.in. Hard West z 2015 roku.
W Phantom Doctrine przenosimy się do 1983 roku, kiedy to zimna wojna wydaje się zmierzać ku końcowi, a świat na dobre zatopić się ma w pokoju. Wcielamy się zarządcę organizacji The Cabal, powołanej do walki z globalnym spiskiem grupy próbującej przejąć władzę nad światem. Jej modus operandi jest prosty – liczne konflikty we wszystkich państwach.
Jako The Cabal przemieszczamy się pomiędzy miejscami zapalnymi, w których podejmujemy walkę ze złowrogim konglomeratem. Wtedy mamy do czynienia z modelem turowym pełną gębą, gdzie jednostki wykonują swoje ruchy naprzemiennie. Drugim systemem jest zarządzanie bazą – tutaj już wszystko robimy jednocześnie. Na nią składa się nie tylko rozbudowa infrastruktury, ale również najmowanie nowych członków załogi, szkolenie ich, a także pozyskiwanie lepszego ekwipunku.
The Walking Dead: The Final Season (PC, Xbox One, PlayStation 4) | 14 sierpnia |
---|
Wirtualna adaptacja komiksu The Walking Dead wchodzi w decydującą fazę – studio Telltale Games czwartym sezonem oficjalnie zamknie historię Clementine i jej podopiecznego, chłopca imieniem AJ. Para znalazła schronienie w opuszczonym budynku oświaty, a wraz z tym dołączyła do nowej społeczność, w której – jak to zwykle bywa w świecie po apokalipsie nieumarłych – zdarzają się napięcia i problemy.
The Walking Dead: The Final Season nie będzie różnił się od swoich poprzedniczek. Co prawda deweloperzy z „czwórką” oficjalnie żegnają się z autorskim narzędziem Telltale Tool i przesiadają się na silnik Unity, niemniej jednak finałowy sezon został wyprodukowany jeszcze przy użyciu technologii z 2006 roku. Nadal w centrum pozostają sekwencje QTE, wybory moralne i proste zagadki środowiskowe.
World of Warcraft: Battle for Azeroth (PC) | 14 sierpnia |
---|
Lata lecą, a do World of Warcraft (przypomnę tylko – z 2004 roku!) nadal wychodzą dodatki i ten wirtualny świat MMORPG-a cały czas żyje! Tym razem z Battle for Azeroth nadchodzi rozszerzenie numer 7, a co za tym idzie – kolejny wzrost maksymalnego poziomu doświadczenia, który teraz sięga 120. levelu.
To DLC, co jest raczej oczywiste, skupia się na odwiecznym konflikcie Sojuszu i Hordy. Battle of Azeroth wprowadza dwie nowe lokacje dla każdej ze stron. Jako przedstawiciel Hordy ruszamy z misją do Imperium Zandalariańskiego aby przekonać trolle do udzielenia wsparcia frakcji na morzach i ocenach. Stając po stronie Przymierza udajemy się do żeglarskiego królestwa Kul Tiras – ojczyzny Jainy Proudmoore – aby zachęcić mieszkańców do walki o wspólny cel. Każda z lokacji oferuje szereg nowych questów, podziemi i rajdów. Do tego dochodzi 6 nowych ras, w tym taureni z Wysokiej Góry, elfowie z Pustki oraz czarnoryci krasnoludowie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler