Najgorętsze premiery jesieni 2017
South Park: The Fractured But Whole
Chciałoby się rzecz, że studio Obsidian Entertainment wraca ze swoim kontrowersyjnym, acz niezwykle uroczym cRPG-iem osadzonym w realiach satyrycznego serialu animowanego South Park, lecz niestety nie można, albowiem za produkcję South Park: The Fractured But Whole odpowiada wewnętrzny oddział Ubisoftu ulokowany w San Francisco!
Niemniej jednak nie powinniśmy się tym przejmować, wszak wygląda na to, że otrzymamy naprawdę świetny sequel Kijka Prawdy! Głównym bohaterem nadal jest "nowy dzieciak", którego poznaliśmy wcześniej. W jego skórze przemierzymy wiele pełnych niebezpieczeństw miejsc i wypełnimy mnóstwo zakręconych misji, a wszystko po to, aby ocalić nasze miasteczko, ponieważ nocami rodzi się plaga przestępców i innych nicponi. Eric Cartman postanawia więc skorzystać z okazji i stworzyć najlepszą grupę superbohaterów w historii świata, The Coon. Dołączamy do tej właśnie grupy, aby walczyć z przestępcami i zdobywać chwałę.
Rozgrywka ponownie opierać się będzie na założeniach gatunku cRPG – przemierzanie półotwartych lokacji, zarządzanie drużyną, kolekcjonowanie coraz lepszego ekwipunku, dbanie o rozwój postaci, a także dialogi oraz zdobywanie misji od postaci niezależnych. A wszystko to podlane czarnym humorem i charakterystyczną oprawą graficzną.
Premiera 17 października na komputerach osobistych i konsolach Xbox One oraz PlayStation 4.
Assassin's Creed: Origins
Assassin’s Creed: Origins to oczekiwana od 2015 roku kolejna pełnoprawna odsłona serii poświęconej zakonowi skrytobójców. Produkcja Ubisoftu była ponoć przygotowywana aż od 2014, kiedy na rynku ukazała się „czwórka” o podtytule Black Flag, więc powinniśmy się spodziewać naprawdę solidnego powrotu sagi na rynek!
Origins, zgodnie z zaproponowanym podtytułem, przenosi gracza do początków bractwa Asasynów – a konkretniej do starożytnego Egiptu. Wcielamy się w postać Bayeka, który był elitarnym żołnierzem w służbie faraonom, lecz pewne wydarzenia spowodowały jego odejście i proces formowania zakonu.
Mechanika nie uległa większym zmianom od wytyczonych przez pierwszą część z 2007 roku trendów – mamy otwarty świat (tym razem dorównujący całej „czwórce”), wykonujemy zadania główne, popychające fabułę, poboczne, rozwijające własne wątki, eksploatujemy grobowce i zatopione statki, walczymy z przeciwnikami. Ot, standardowe życie każdego (przyszłego) Asasyna.
Modyfikacji uległ system walki, który przez wiele lat był niesławną wizytówką cyklu. Od teraz kontry zniknęły na dobre, a w ich miejsce pojawiła się tarcza, blokowanie ciosów, robienie przewrotów oraz uników.
Premiera 27 października na komputerach osobistych i konsolach Xbox One oraz PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler