Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Zeszłoroczna prezentacja The Division podbiła serca graczy. Tytuł niestety jest wciąż daleki od bycia skończonym, a to oznacza, że na tegorocznych targach możemy liczyć co najwyżej na jakieś nowe fragmenty rozgrywki i może kolejne informacje na temat tego, jak przebiegać będzie zabawa. Niczego więcej się nie spodziewam i prawdę mówiąc, w zupełności wystarczyłoby mi to, o czym wspomniałem. Nowy gameplay i tyle! Chętnie popatrzę na wspaniałą oprawę wizualną gry i dowiem się co nowego uknuli deweloperzy.
Na Call of Duty: Ghosts nie czekałem ze szczególnie wielkim napięciem, ale Call of Duty: Advanced Warfare jestem zaintrygowany. Głównie ze względu na to, że przy tytule dłubie nowa ekipa, w znacznej mierze złożona z ludzi, którzy pracowali w Visceral Games przy pierwszym Dead Space. Dlatego myślę, że jest szansa na nową jakość w warstwie fabularnej, a z racji tego, że nowe konsole powoli się zadomowiają, jest również nadzieja na porządną oprawę wizualną. Activision na pewno pokaże sporo fragmentów z gry, a więc czekam niecierpliwie!
Trójka była istotnym krokiem do przodu w stosunku do raczej średniej dwójki. Jeśli podobny progres zobaczymy w przypadku czwórki, względem trójki, to jest szansa na jedną z najlepszych gier tego roku. Na razie wiemy, że Far Cry 4 istnieje, ale prócz jednej grafiki i garści szczegółów nie mamy nic. Sytuacja na pewno ulegnie zmianie podczas targów E3. Może też rozwiane zostaną oskarżenia o rasizm, które pojawiły się w moment po oficjalnej zapowiedzi tytułu?
Kolejna gra Ubisoftu, która znajdzie swój czas antenowy w trakcie E3, to Assassin’s Creed: Unity. Najnowsza, w pełni next-genowa odsłona sagi powinna przypaść do gustu wszystkim fanom, pod warunkiem, że deweloper pokusi się o jakieś nowe rozwiązania. Liczę, że nie dostaniemy zwykłego kopiuj/wklej, tylko coś faktycznie unikatowego. Coś na miarę Assassin’s Creed IV, które przywróciło mi wiarę w to, że potyczki między asasynami, a templariuszami mogą być jeszcze emocjonujące i ciekawe.
God of War
Po przeciętnym Wstąpieniu gracze z całego świata wyczekują na pewno na zapowiedź nowej odsłony tej niegdyś fantastycznej serii. Atmosferę podgrzewa fakt, że do Sony Santa Monica – studia odpowiedzialnego za przygody Kratosa – wrócił Cory Barlog, czyli człowiek odpowiedzialny za animacje w God of War oraz wszystko, co związane z God of War II – edycję uważaną przez wielu za najlepszą. Jest nadzieja, że dostaniemy coś soczystego, wymagającego i rozbudowanego. God of War III było bowiem co najwyżej średnie, a Wstąpienie to już najzwyklejszy przeciętniak.
God of War to gra stworzona przez jedno z wewnętrznych studiów Sony, której celem było pokazanie realnej mocy konsoli Playstation 2. SCE podołało trudnemu zadaniu i w 200...
Ja to w ogóle nie mam wymagań i chciałbym zobaczyć coś czego jeszcze nie było. Cokolwiek tylko, żeby było to coś naprawdę świeżego. Pewnie się nigdy nie doczekam, bo rolki z kuponami do odcinania są jeszcze długie, ale pomarzyć można.
Czekam na: Quantum Break, Hotline Miami 2: Wrong Number, The Division, Call of Duty: Advanced Warfare, Lords of the Fallen, The Evil Within, The Last Guardian, This War of Mine i The Order: 1886.
Ja tam najbardziej to chciałabym zobaczyć Mirror's Edge 2, Wieśka, Tomb Raidera 2, The Order: 1886, Dragon Age'a, Call of Duty: AV i Risena 3. Mimo wszystko - ogólnie wszystkie gry prezentują się ciekawie. ;)
Jednym słowem będzie w co grać, ale już chyba nigdy nie uświadczymy takiego urodzaju premier co np. w 2007. Najbardziej wyczekuję Kingdom Come: Deliverance
Ja bym chciał np: jakaś Platformówkę ale wiem że takiej się nie doczekam....... Np: w ostatnią platformówkę jaką grałem to TinTin na 360 i bawiłem się przy niej 100 razy lepiej niż przy ówczesnych tytułach.
Chciałbym na PS4 MediEvil ale wiem że i tak nie powstanie. Bo teraz ma się w dupie takie gry, patrzy się na efektowność i inne duperele. Z rynku gier w pierwszej kolejności powinno się wykluczyć wtórność, bo to jest zmora gier...
Czekam przede wszystkim na Wiedźmina 3. Może zobaczymy coś więcej, a na pewno się dowiemy wielu nowych rzeczy dzięki zapowiedziom dziennikarzy. Poza tym ciekaw jestem Mass Effecta. Czy będzie w nim więcej erpega, czy zrobią z tego totalną strzelankę z dialogami? No i nowa trylogia zobowiązuje do tego by mapy były bardziej otwarte. Mirror's Edge chyba też będzie sandboksem. Oprócz tego interesuje mnie też w jakim kierunku pójdzie nowy Uncharted. Będzie jeszcze więcej wybuchów, armia przeciwników do zabicia, czy jednak jakoś zmodernizują rozgrywkę? Z Dragon Age pewnie zobaczymy publiczną prezentację, skoro pokazali gameplay jakieś pół roku temu to czemu teraz nie mieliby tego zrobić, kiedy gra jest bardziej dopracowana?
Jeśli chodzi o listę biga to dziwi mnie obecność serii z których gry wychodzą co roku. Chyba na kolejne gry z serii FIFA (i inne sportówki), CoDy, AC nie czeka się już z zapartym tchem.
Cytat: sebogothic No i nowa trylogia zobowiązuje do tego by mapy były bardziej otwarte.
Nie zobowiązuje. Przyjrzyj się grom od BioWare: Jade Empire - tunele; Dragon Age - tunele; Mass Effect - tunele. Oni robią gry w zamkniętych lokacjach, bo (jak widać) tylko na takich są w stanie poprowadzić epicką i wciągającą fabułę, z której są znani.
Cytat: sebogothic @up - W DA: I świat będzie już otwarty, tyle, że podzielony na segmenty. Może w ME też w tym kierunku pójdą.
Tu nie można wtedy pisać o otwartości świata skoro jest podzielony na większe lokacje, to się potocznie nazywa "Iluzja otwartości świata" ale z pewnością nie zaliczamy takich gier do Sandboxowych. Taką samą iluzję miał Wiedźmin 2, tylko była lokaja po której chodziliśmy korytarzami.
W DA:inkwizycja gdzie będziesz miał jakąś wierze czy górę bardzo daleko to możesz być na 100% pewny że tam nie dojdziesz bez wczytania obrazu z napisem "LOADING". Zapewne rozwiązanie będzie takie że w jednej wiekszej lokacji będziesz miał zarys w postaci tapety kolejnej lokacji na końcu lokacji w której się znajdujesz. Takie triki były już stosowane chociażby w wielu grach np: Dark Souls 2.
A jak wiesz Wiedźmin 3 będzie miał 100% otwarty świat więc zalicza się do Sandboxu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler