Wywiad z Markiem Ogilvie - dyrektorem projektu RuneScape
WB: Jakie są wymagania systemowe dla RuneScape 3?
MO: Wciąż zbieramy dane z naszych testów, ale więcej informacji zostanie podanych wkrótce.
WB: Czy nowym graczom łatwo będzie zaadaptować się w świecie RuneScape 3?
MO: Mamy taką nadzieję, ciężko pracowaliśmy, by zagwarantować graczom odpowiedni poziom wsparcia, by nie zniechęcili się bogatą zawartością i ilością przygotowanych dla nich opcji.
WB: W chwili obecnej rywalizacja na rynku gier MMORPG jest bardzo duża. Co czyni Waszą grę inną, co przesądzi o jej sukcesie? Dlaczego gracze powinni sięgnąć po RuneScape 3, a nie po inne projekty?
MO: RuneScape jest osadzone w tradycyjnej formie gier: To klasyka RPG, zmagań podwórkowych oraz przygodowych. Jeśli cenisz sobie wysoką jakość, bogactwo i głębię rozgrywki, RuneScape jest grą dla ciebie.
WB: Czy planujecie wciąż rozwijać markę RuneScape? Czy może zamierzacie skupić się na innych grach w najbliższej przyszłości?
MO: RuneScape trzymało się mocno przez ostatnie 12 lat i jesteśmy przekonani, że RS3 będzie naszym oparciem przez kolejne dwanaście lat.
WB: Myślicie o wprowadzeniu innych rodzajów płatności, czy zamierzacie opierać się głównie na mikrotransakcjach?
MO: Nie mamy planów zmieniać naszych obecnych systemów płatności lub zmiany statusu free-to-play naszej gry.
WB: Dziękujemy za wywiad!
MO: Również bardzo dziękujemy!
I to by było na tyle. Jeśli mielibyście jakieś dodatkowe pytania, lub wątpliwości (wszak nasz rozmówca na niektóre pytania odpowiedział bardzo oficjalnie, rzekłbym politycznie) wpisujcie je w komentarzach poniżej. Postaramy się przekazać Wasze opinie twórcom i być może się do nich ustosunkują. Premiera gry już 22 lipca, a więc naprawdę niedługo!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler