Premiery gier we wrześniu 2024 - Let's Get Ready To Rumble
Wrzesień z buta wjeżdża i nie bierze jeńców. Ilość premier, na które warto zwrócić uwagę, absolutnie przytłacza. W tym miesiącu, żeby nie zbankrutować, będziemy musieli chyba sprzedać nerkę; a żeby to wszystko ograć - wydłużyć dobę do co najmniej 30 godziny.
Harry Potter: Mistrzowie Quidditcha - 3 września
- PC, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4
- Switch - grudzień 2024
Harry Potter: Mistrzowie Quidditcha to wieloosobowa, zręcznościowa gra akcji skupiająca się na fikcyjnej grze w quidditcha, która wymyślona została na potrzeby tytułowego uniwersum. Za produkcję odpowiada Unbroken Studios, wcześniej raczej mało znane.
Harry Potter: Mistrzowie Quidditcha pozwala graczom w trybie fabularnym osiągnąć karierę niczym w piłkarskiej serii FIFA (a od niedawna EA Sports FC): zaczynając od podwórkowych rozgrywek w Norze Weasley'ów po starcia o wysoką stawkę na Pucharze Mistrzostw Świata w Quidditchu. A o co chodzi? Wcielając się w jednego z trzech zawodników musimy pokonać stojącą naprzeciw nas drużynę. Całą akcję obserwujemy zza pleców bohatera (TPP), a cel osiągamy po zdobyciu stu punktów jako pierwsi, albo mając więcej ich na koncie po upływie czasu. Przydziały w teamie, jak i same zasady, są tożsame z tymi zaprezentowanymi w książkowym oryginale: członkowie mają różne role z odmiennymi od siebie umiejętnościami i zagraniami. Te rozwijamy w trakcie naszej kariery, kiedy to postacie dzięki zdobywanemu doświadczeniu mogą mieć rozwijane skille w zależności od ich roli na boisku.
Age of Mythology: Retold - 4 września
- PC, Xbox Series X|S
Age of Mythology: Retold to remake jednej z pobocznych części legendarnej serii strategii czasu rzeczywistego sięgającej korzeniami do lat 90. ubiegłego stulecia - Age of Empires. Za produkcją stoi studio World's Edge, które aktywnie pomaga i wspiera w rozwoju innych gier spod szyldu tej marki.
Odrestaurowane dzieło nie zmienia konceptu powstałego dziesiątki lat temu - to nadal strategia czasu rzeczywistego (RTS), tyle że na nowym silniku grafiki i z unowocześnionymi mechanikami. Gracze prowadzą wojny z użyciem armii i elementów dyplomacji, postępują naprzód z biegiem ewolucji, za pomocą usprawnień zwiększają potencjał militarny i ekonomiczny oraz zarządzają gospodarką poprzez gromadzenie zasobów i handel nimi. Różnica m.in. z serią Age of Empires polega na tym, że wśród dostępnych jednostek są np. Cerbery rodem z mitów antycznej Grecji, a także lokacje nawiązujące do tamtego właśnie okresu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler