Watch Dogs: Legion - odpowiadamy na Wasze pytania


Materdea @ 20:06 27.10.2020
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Wielbiciel literatury przez małe p, gier przez duże G, a także muzyki (tu już bez wyróżnień). Do tego klasyczna męska elegancja, savouir-vivre i szeroko pojęta estetyka. Kontakt: m.trochonowicz@miastogier.pl

Jaka jest długość rozgrywki bez misji pobocznych?

Co ciekawe, zadania stricte poboczne pojawiają się w ok. połowie głównej historii. Trudno mi jest dokładnie określić czas gry bez nich, bo w nie ma tu żadnego trackera, ale wydaje mi się, że będzie to między 12, a 15 godzin. Jeśli oczywiście pominiemy misje rekrutacyjne, wyzwalanie dzielnic oraz aktywności z tą czynnością związane.

Czy misje poboczne są ciekawe?

Są mocno generyczne. Na pewno nie przedstawiają żadnej ciekawej historii pobocznej, a raczej są pretekstem do zniszczenia czegoś albo uwolnienia kogoś z niewoli.

Czy auta dobrze się prowadzi, lepiej niż w poprzednikach?

Model prowadzenia pojazdów jest raczej przeciętny. Ale to chyba domena całej serii Watch Dogs. Każdy pojazd, czy to samochód, czy skuter lub motocykl, ślizga się po drodze, skręca ostro, trudno jest dotrzeć do celu bez stłuczki.

Czy fabuła jest interesująca?

To zależy kto będzie grał. Jest na pewno dojrzalsza, dużo dojrzalsza, niż w Watch Dogs 2. Jednocześnie pozbawiona osobistego pierwiastka zemsty (nie chcę spoilować) jak w pierwszym Watch Dogs. Historia trochę za wolno się rozkręca, ale później pozwala wsiąknąć w quasi-cyberpunkowy Londyn.

Czy hakowanie przeszło gruntowną zmianę?

Nie, tutaj wszystko pozostało po staremu – nie ma ani jednego nowego mechanizmu.

Czy mamy zmianę pogody w czasie rzeczywistym?

Nie. Pogoda i pora dnia zmienia się przy ekranach ładowania.

Czy gra ma błędy, babole, niebieski ekran, wychodzenie do pulpitu itd.?

Przez około 25 godzin mojej zabawy z Watch Dogs: Legion nie znalazłem żadnego buga albo glitcha (ze dwa razy SI się pogubiła i przeciwnik robił jakieś dziwne manewry). Grałem na Xboksie, to też zmienia nieco punkt widzenia.

Sprawdź także:

Watch Dogs: Legion

Premiera: 29 października 2020
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Watch Dogs Legion to trzecia część serii przygodowych gier akcji od francuskiego koncernu Ubisoft. Po Chicago w pierwszej części i San Francisco w drugiej, "trójka" przen...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBubtownik   @   17:22, 28.10.2020
Czyli niestety tak jak się spodziewałem. Szkoda, że trzeba latać między tymi postaciami bo jakby gra dawała możliwość ukończenia jej jednym bohaterem to byłoby spoko, a tak mamy nijakie przeskakiwanie między NPC'ami. Nie podoba mi się to kompletnie, a te kompendium tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że może warto sobie pograć, ale jak będzie za mniej niż 100zł. Zbyt dużo udziwnień. Bardzo ambitny pomysł z przełączaniem się między bohaterami ale wykonanie go do poziomu w którym byłby fajny jest pewnie zbyt drogie i czasochłonne. Tak dostaliśmy zamiast jednego miałkiego bohatera to całą stertę gadających pikseli do pogrania. Ehh nie podoba mi się.
0 kudosGuilder   @   19:30, 28.10.2020
Można z tych odpowiedzi wyrobić sobie całkiem konkretny pogląd na to, jak gra będzie wyglądała. Dzięki.
0 kudosKotecek_PL   @   11:07, 29.10.2020
Gra się świetnie i zarazem dziwnie, te dialogi to kosmos coś w stylu :
Poważna sprawa Juhu będzie akcja, mogą nas zabić zranić torturować, co tam powaga sytuacji dowalmy śmiesznym tekstem typu : Ale odlot, będzie zabawa. Z tonu to niemalże można mieć wrażenie że czeka nas wizyta w parku rozrywki.
brakuje mi broni palnej strzelającej ostrą amunicją , te ogłusza ze nie są moim zdaniem satysfakcjonujące. Sama fabuła zaczyna wciągać od samego początku, widać chęć powrotu do pierwszej części ale gdzieś w to wpleciono idiotyzmy z drugiej co niszczy taką atmosferę uczucia że się walczy o coś poważniejszego. Brakuje mi też czegoś jak w 1 na kształt reputacji w tym wypadku jako organizacji ded sec, zabijesz niewinnego reputacja w dół, ludzie nas nie lubią, bronisz kogoś, ludzie nas lubią i wspierają.
Walka nie jest zbyt wyśrubowana, jak na razie z gołymi pięściami ruszyłem 4 misje, wrogowie są bardzo honorowi, jak walka w ręcz to nie strzelanina, ale to jest zrobione do przesady.
optymalizacja gry raczej okej, na ultra z raytrackingiem jest między 30 a 40 fps w 3840x2160. Do zwiedzania miasta polecam przełączyć się na najwyższe detale ale przed akcją lepiej zniżyć coś żeby mieć płynność. Same miasto wygląda raczej na małe ale jest tak zrobione że daje poczucie sporego świata.
0 kudosMicMus123456789   @   14:42, 29.10.2020
Po zapoznaniu się z odpowiedziami na pytania i sprawdzeniu samu dziś gry stwierdzam, że nie jest tak źle i strasznie jak myślałem, że będzie. Rekrutowanie postaci przypomina mi trochę rekrutacje do bractwa z Assassins Creed.
0 kudosDirian   @   15:32, 29.10.2020
Cytat: Kotecek_PL
optymalizacja gry raczej okej, na ultra z raytrackingiem jest między 30 a 40 fps w 3840x2160.


Kłóciłbym się czy 30-40 fps w 4K na RTX 3090 to jest "okej" Cool

Wiadomo, detale ultra robią swoje, ale to też nie jest tytuł który wyznacza nowe standardy graficzne.
0 kudosKotecek_PL   @   16:18, 29.10.2020
Cytat: Dirian
Cytat: Kotecek_PL
optymalizacja gry raczej okej, na ultra z raytrackingiem jest między 30 a 40 fps w 3840x2160.

Kłóciłbym się czy 30-40 fps w 4K na RTX 3090 to jest "okej" Cool
Wiadomo, detale ultra robią swoje, ale to też nie jest tytuł który wyznacza nowe standardy graficzne.


No niby tak ale z raytrackingiem polem widzenia na 110 stopni, doinstalowanymi teksturkami HD to i tak nieźle ciągnie, jest trochę wodotrysków
Dodaj Odpowiedź