Watch Dogs: Legion - odpowiadamy na Wasze pytania

Jaka jest długość rozgrywki bez misji pobocznych?
Co ciekawe, zadania stricte poboczne pojawiają się w ok. połowie głównej historii. Trudno mi jest dokładnie określić czas gry bez nich, bo w nie ma tu żadnego trackera, ale wydaje mi się, że będzie to między 12, a 15 godzin. Jeśli oczywiście pominiemy misje rekrutacyjne, wyzwalanie dzielnic oraz aktywności z tą czynnością związane.
Czy misje poboczne są ciekawe?
Są mocno generyczne. Na pewno nie przedstawiają żadnej ciekawej historii pobocznej, a raczej są pretekstem do zniszczenia czegoś albo uwolnienia kogoś z niewoli.
Czy auta dobrze się prowadzi, lepiej niż w poprzednikach?
Model prowadzenia pojazdów jest raczej przeciętny. Ale to chyba domena całej serii Watch Dogs. Każdy pojazd, czy to samochód, czy skuter lub motocykl, ślizga się po drodze, skręca ostro, trudno jest dotrzeć do celu bez stłuczki.
Czy fabuła jest interesująca?
To zależy kto będzie grał. Jest na pewno dojrzalsza, dużo dojrzalsza, niż w Watch Dogs 2. Jednocześnie pozbawiona osobistego pierwiastka zemsty (nie chcę spoilować) jak w pierwszym Watch Dogs. Historia trochę za wolno się rozkręca, ale później pozwala wsiąknąć w quasi-cyberpunkowy Londyn.
Czy hakowanie przeszło gruntowną zmianę?
Nie, tutaj wszystko pozostało po staremu – nie ma ani jednego nowego mechanizmu.
Czy mamy zmianę pogody w czasie rzeczywistym?
Nie. Pogoda i pora dnia zmienia się przy ekranach ładowania.
Czy gra ma błędy, babole, niebieski ekran, wychodzenie do pulpitu itd.?
Przez około 25 godzin mojej zabawy z Watch Dogs: Legion nie znalazłem żadnego buga albo glitcha (ze dwa razy SI się pogubiła i przeciwnik robił jakieś dziwne manewry). Grałem na Xboksie, to też zmienia nieco punkt widzenia.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler