Torment: Tides of Numenera czy Pillars of Eternity - starcie klasyków PC
Lokacje przygotowane na potrzeby Torment: Tides of Numenera są wyśmienite. Pełne dziwnych elementów i urządzeń, będących pozostałościami po dawnych cywilizacjach.
Zdecydowana większość z nich jest interaktywna, przynajmniej w takim stopniu, że możemy podejść i poczytać, co o danym elemencie myśli nasz bohater czy jego towarzysze.
Szkoda natomiast, że ostatnia z dużych lokacji, Oaza, zdecydowanie odstaje od dwóch poprzednich i sprawia wrażenie, jakby twórcom zabrakło dodatkowych miesięcy na jej dokończenie. Stąd wystawiamy ocenę niższą niż byśmy chcieli.
W Pillars of Eternity przemierzamy klasyczny świat fantasy, który choć jest wykreowany dobrze, nie kryje tylu ciekawych elementów, co jego odpowiednik z Tormenta.
Przygotowane przez studio Obsidian plansze są niezłe i fajnie się po nich porusza, ale brakuje im unikatowości - czegoś, co potrafiłoby nas wyraźnie zaciekawić i jednocześnie przedstawiało losy świata gry.
Pod tym względem jest jednak słabiej, niż u konkurencji.
8/10
7/10
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler