Amnesia: A Machine for Pigs vs Outlast - co bardziej straszy? PC
Zidan @ 19:05 12.10.2013
.:: Grafika i fizyka ::.
Amnesia: A Machine for Pigs: Wygląda trochę lepiej niż Mroczny Obłęd, ale nie da się nie zauważyć, że nie jest to wizualizacja z najwyżej półki. Trochę kanciaste obiekty, tekstury niekoniecznie ostre, całkiem niezłe oświetlenie i średnia animacja - tak można to pokrótce scharakteryzować. Widzieliśmy multum lepszych rzeczy – choć nie można powiedzieć, by Maszyna dla Świń wyglądała źle. Za sprawą niezłej stylistyki mamy do czynienia z grą, która mimo wszystko broni się w tym aspekcie i nie razi odbiorcy swoją niedzisiejszą jakością. Ponadto zaimplementowano tu nie najgorszą fizykę. Nie ma co prawda szerszego zastosowania, ale pozwala nieco lepiej wczuć się w klimat tytułu.
Outlast: Strona wizualna stoi na poziomie lepszym niż w Machine for Pigs. Tekstury – w mojej opinii – wyglądają ładniej, a efekty graficzne również zdawały się być bardziej zaawansowane. Natomiast ucierpiała fizyka, której – praktycznie rzecz biorąc – w Outlast nie ma. Jedyne co możemy poruszyć, to przygotowane do tego celu obiekty (żeby np. odsłonić jakąś dziurę) i nic poza tym. Stołki są przykręcone do podłogi, monitory do biurek, a miotły do ściany (no dobra, nie pamiętam, czy były tam jakieś miotły). Ten aspekt nieco psuje całokształt, dlatego oceny grafiki, zarówno dla Amnesii, jak i Outlast, są równe.
Amnesia: A Machine for Pigs
7/10
7/10
Outlast
7/10
7/10
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler