Darksiders II (PC)

ObserwujMam (112)Gram (42)Ukończone (53)Kupię (16)

Problem z Darksiders II (PC)

Dodał Pietreczeczek   @   16:20, 20.08.2012

Rozdział:   Wieża z kości słoniowej
Poziom:   19
Misja:   Skaza herezji

Dochodzę to komnaty (tej na screenie) i mam troje drzwi. Jedno jest zamknięte, do drugiego nie można dojść przez spaczenie, więc mogę iść tylko tymi w lewo. Idę, robię co trzeba żeby oczyścić wodę, która dolatuje do komnaty i się wracam, myśląc że woda będzie już czysta, lub drugie drzwi otwarte (te na prawo od wejścia), ale woda jest jak były, a drzwi nadal zamknięte. Więc przeszukałem wzdłuż w wszerz obszar do którego mogę dojść, ale nie widzę żebym coś pominął. Wiec, wie ktoś może czy to jest błąd z niezaładowanym skryptem, czy może coś pominąłem?

Pokaż Załącznik

Dodaj Odpowiedź
Odpowiedzi:
0 kudosPietreczeczek   @   20:06, 20.08.2012
Tak, wracałem się strumieniem, na sam koniec schodziłem i wchodziłem przez drzwi... czyli widzę że problem jest chyba niezaładowany skrypt, albo jakiś inny błąd. Tylko szkoda że nie da się misji od nowa zacząć, bo nie chce mi się poświęcać następnych 12h na dojście do tego.
0 kudospkamilp95   @   09:23, 29.08.2012
Wlasnie, a ja nie moge pojsc wzdloz tego strumienia bo nie moge dostac sie na gore tej wiezy. Sa w niej takie 2 teleporty ale nie moge wyskoczyc bo ta dziura w scianie jest zamknieta i nie wiem jak ja otworzyc
0 kudosPodpowiadacz123   @   16:32, 30.08.2012
Należy wejść do tej okrągłej auli, rozdwoić się w niej, pozostawiając posąg na jej środku. Następnie skok na te dźwignie na ścianach - jedna postać na lewo, druga na prawo. Scalamy postać. Na dole, oba portale aktywujemy poprzez długotrwałe użycie tej umiejętności do teleportacji aktywowane przy pomocy ']'. Wychodzimy przez otwartą dziurę w ścianie z powrotem na górę. Znów posąg na środek i duchami skaczemy na dźwignie. Posąg spadnie do portalu i wyleci przez drugi, omijając kraty schowane, dzięki temu, że naciskamy dźwignię. Scalamy postać na zewnątrz. Wspinamy się na górę i łączy teleportami tą złotą kulę na górze, z jedną z widocznych złotych kul na dole. Strumień się oczyści. Idziemy strumieniem (wodą), aż do miejsca, gdzie znajdziemy ten żółty granat. Niszczymy spaczone kamienie i otwieramy tam drzwi. Znajdujemy się nad drzwiami docelowymi. 1 z 2 wpadających do stawiku strumieni jest czysty. Pozostaje odblokować drugi.